Terug naar overzicht
Hallo,Gisteren werkte ik in Antwerpen als videograaf. Het bruidspaar had een old-timer bus. Ik wil best navraag doen.In welke regio huw je ?Freddy
Hoi,Van waar zijn jullie precies?Debrareeds 51 dagen getrouwd
Beste, Wij kunnen je wel een oldtimer VW Kever Wit Cabrio bezorgen... Voor inlichtingen mag je ons gerust mailen lindseyvdm@hotmail.com. Groetjes, Lindsey
Hoi, wij trouwen op 25.08.2007 en hebben een oldtimer bus gehuurd bij the London Ceremony bus in Kapellen, ze hebben daar veel keuze en leuke modellen van bussen ,zijn ook op zondag openen om te gaan kijken maar best afspreken. Probeer daar eens, zij komen gratis tot aan het eerste adres, vanaf dan 4u en 100km mag je met zo'n bus.Wij zijn van bij Eeklo dus is voor ons ook een eindje hé.Groetjes
Hoi,Heb je al eens geïnformeerd bij het Cloosterhof in Tielt?Wij konden daar geen zekerheid krijgen in verband met een busje daarom zijn we bij The London Ceremony Bus gegaan. Bij Cloosterhof moet je wel duidelijkheid vragen hoor, eerst ging het wel gaan dan weer niet en dan misschien toch wel, dan heb ik gezegd dat het wel goed was zo en dat we ergens anders gingen kijken. Daar kan ik niet tegen hé.Groetjes
Hey Valerie,We hebben inderdaad geinformeerd biij 't Cloosterhof in tielt. Maar daar hadden ze geen meer beschikbaar voor die dag. Ook hebben we geïnformeerd bij Retro. Maar daar vinden ze dat het te ver is. Heb nu een e-mail verstuurd naar the London Ceremony Bus. Dus nu maar duimen dat ze nog iets vrij hebben en zover willen komen!!!!!!Alvast bedankt voor de tips hé!groetjes Stefanie
Hey Freddy,Alvast bedankt voor je reactie!Wij huwen in Oostende en het feest gaat door in Brugge.dank je welgroetjes stefanie