Terug naar overzicht
heb je elke tafel een stad gegeven? of een plaats waar jullie zijn geweest?want dan kunnen jullie wel bv de mensen die aan de tafel "parijs" zaten een mini eifeltoren geven?maar ja,weet niet hoe je dat kan geven als "bedankt"...Of van elke bestemming dan de mooiste foto uitkiezen van jullie en daar dan een bedankkaartje van laten maken?
vliegtuigpralines? die zijn te vinden
Ik weet niet of het te vinden is maar after sun zou ook wel leuk zijn!
Sleutelhangers met een wereldbol eraan? Als kind had ik er zo eentje. Of met een mini-kompas?
Ofwel een bedankingsfoto in de vorm van een postkaart...
Misschien kan je iets doen rond jullie huwelijksreisbestemming? Vb. Klein flesje Zuid-Afrikaanse wijn (met direct ook een grappige naam inbegrepen ).
Hey,In het reisthema vind je bijvoorbeeld van die bagagelabels als bedankjes. Je weet wel: waar je je adres enzo opstaan en die je dan aan je koffer hangt. Je moet maar eens googlen...Groetjes,Nellie
Hey, ik heb ooit op een nederlandse site kleine reiskoffertjes gezien waar je dan snoepjes in kon steken.
Bedankt voor de goeie ideetjes allemaal!
http://www.trouwartikelen.nl/catalogsearch/result/?limi...
Hoi, wij hebben ook thema reizen en gaan flesjes lokale drank geven: ik heb uit de Domenicaanse republiek 8 l rum mee genomen (voor de mannen) en ga Limoncello proberen te maken (voor de vrouwen), dit gaan we in kleine flesjes doen van 100ml en een etiketje of sticker eraan hangen :-)We zijn van plan dit te presenteren in een vintage valies (daarvoor wil ik nog gaan kijken op een rommelmarkt)Verder gaan we werken met een landenbuffet (4 landen uit 4 verschillende continenten) en krijgen alle tafels een plaatsnaam van waar we geweest zijn :-)Misschien heb je er iets aan :-)
Oh ja, Indien we niet voor de flesjes gegaan waren, hadden we dit gekozen:http://dantasimport.nl/hart-design-bagagelabels-p-2800....
Hey lynn, onze enveloppedoos is een vintage valies :-) Heb ik ook op de rommelmarkt gevonden voor 1 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Kelly: Dank je voor de tip!! Ik woon in de buurt van Tongeren (elke zondag is daar een grote rommelmarkt), dus als ik ooit eens een keertje vrij ben op zondag ga ik daar eens snuisteren :-) Ik wou namelijk kijken voor een 2-tal stuks: zo kunnen we 1 gebruiken voor de bedankjes te presenteren en 1 als accessoire bij de fotoshoot :)
Ik ben er zeker van dat je het zal vinden!
Aan Rebecca: Ik vind het SUPER dat je deze topic geopend hebt (kan ik ook nog ideetjes oppikken!) :-):-)
http://www.suikerpotje.be/metaal hier hebben ze schattige mini reiskoffers en de prijs valt nog mee.Wij gaan die gebruiken,maar we moeten dan nog iets vinden voor erin te doen.
Merci allemaal voor de tips - nu nog kunnen kiezen uit alle ideetjes !
Hallo allemaal!Wij trouwen volgend jaar en overwegen om het thema "reizen" door te trekken in onze trouw.Hoe pakken we dit aan?Save the date, uitnodigingen, menu's en naamkaartjes allemaal in dezelfde stijl?Wat kunnen we doen om het thema duidelijk te maken per tafel en in de zaal?Alvast bedankt!