Terug naar overzicht
ik heb een trouw geweten waarbij van elk koppel een foto getrokken werd bij het binnenkomen en als bedankje kregen ze deze foto op het einde van het feest mee nr huis. Zo een bruid en bruidegom badeendjes vind ik ook heel leuk.Groetjes, Katrien
Hallo,wij hadden een blikje met 3 coffee pads erin en de tekst "bedankt voor jullie gezelligheid, kom snel nog eens op de koffie" .Ik had deze besteld via www.geluk.com .Succs.Groetjes Mireille
wij gaan een kleine enveloppe geven met daarop: wij hebben elkaar al gewonnen, misschien win jij nu ook! en ik-n de enveloppe zit dan een kraslotje
Hey,wij hebben een kaartje gemaakt met daarop een (zelf afgeprinte) foto van ons tweetjes. Op de achterkant van het kaartje schreven we: "Wij wonnen vandaag onze 'WIn for Life'... Nu jullie nog! Bedankt voor jullie aanwezigheid en lieve attenties - 01 september 2006 -.Daarboven hadden we dan met hoekjes een Win for Life biljet bevestigd.We hebben daar hele toffe reacties op gekregen.Groetjes,Lieve
Hey, Op 'trouwkaarten.nu' kan je ook toffe bedankjes vinden. Je kan er zelfs een demo bestellen. Ook bij 'geluk.com' kan je een demopakket bestellen.Groetjes, Sissi
je kan een glas van vb chocopot nemen, van speciale klei om te bakken witte en rode hartjes maken die dan bakken dan bodem vullen met rood zond en een theelichtje erin verpakken in doorschijnend papier , naam en datum komt aan't lintje
Hey Saskia,Wij trouwen op 26 mei 07 en zijn van plan om een dvd als bedanking te geven. Gewoon een filmpje van onszelf in ons nieuwe huis, en vooraan in het doosje willen we dan een foto van de dag zelf steken (sommige fotografen kunnen de avond zelf al bedankingsfoto's op het feest brengen!) Ook een tof idee is een cd met de liedjes van de mis/viering en eventueel de openingsdans op.... Veel succes!Sofie
Hoi,Wij hadden van die suikerboondoosjes gekocht in ava. Dan een foto getrokken van onze ringen en op elk doosje zo een foto geplakt en daaronder geschreven: bedankt voor jullie aanwezigheid en de fijne attentie ter gelegenheid van ons huwelijk.Bovenaan stond de datum . Op de achterzijde heb ik dan een héél stuk van onze openingsdans geschreven. Daarna zo'n suikerbonen hartjes gekocht in wit en rood, de doosjes gevuld en een mooi strikje eraan.
Wij hebben houten schatkisje besteld met daarin suikerbonen. Om het schatkistje zat een mooi rood lint met een klein bloemetje en een bedankkaartje.We hebben dit laten maken door Het snoepje in Maasmechelen. Zij zijn gespecialeerd in Doopsuikers. Dus een plaatselijk Doopsuiker-winkel bij jou in de buurt kan dit ook bestellen en maken. Ik was iets meer dan 100 euro kwijt.Ik heb de schatkistjes ook bij AVA gezien, waar je ook de suikerbonen en lintjes, etc, kunt krijgen. Zelf iets in elkaar knutselen is nog persoonlijker, maar ik had hier geen tijd meer voor.Alle gasten hebben zeer leuk gereageerd op de schatkistjes. Vooral omdat ze voor vanalles en nog wat kunnen gebruiken. Sieraden, kraaltjes, spijkers en andere kleine dingetjes die altijd rondslingeren.Mijn bruidsjongetje(5 jaar) gebruikt ze zelfs voor zijn knikkers ;-)Ik zou gewoon iets kiezen dat een leuke eerste indruk op jullie maakt en dat iets over jullie zegt. Groetjes DaisyGetrouwd op 4 aug 2006