Terug naar overzicht
van welke regio ben je? ik heb de mijne zelf ontworpen op shoes of prey. als ze niet passen, of je vind ze niet mooi mag je ze altijd terug zenden...
Goh, ik vind dat je eigenlijk elke pump wel kan aandoen dan. Het leukste vind ik, als je niet voor wit of ivoor gaat, om een felgekleurde pump te kiezen. Een merk met heel leuke gekleurde pumps is Sixty Seven. Weet niet van welke regio je bent maar die vind je o.a. bij Giraldo in Brugge of Gent.
Hello,Als afstand niet belangrijk is, en je iets speciaals wil (ook iets duurder), kan je bij Tsjari in Breda terecht. Ik heb mijn bruidsschoenen daar gehaald.Je kan ook online bestellen, maar dan mis je de super professionele uitleg en indien de maat niet goed is moet je terugsturen. Ik heb dus gekozen om even naar Breda te rijden. De zaak wordt trouwens uitgebaat door een heel vriendelijk koppel!www.bruidsschoenen.nl Succes!
Je kan misschien eens langsgaan bij jimmy choo of sn3 of verso in antwerpen. Duurdere schoenen maar wel zo coole schoenen.
Noë heeft ook altijd mooie pumps, in allerlei kleurtjes. Je moet maar eens op google noë pumps intikken en dan vind je zeker de website en verkoopadressen terug. Ik hoop dat er witte schoenen in hun zomercollectie zullen zitten, want ik zou ze ook graag als wedding shoes willen gebruiken .
Ik heb de mijne gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Ook heel veel keuze.