Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingshoes !

26-10-2012 13:14:09
Goedemiddag dames,

De voorbereidingen van ons huwelijk verlopen redelijk vlot en een klein maandje geleden heb ik ook de perfecte jurk gevonden vr de grote dag.

Nu ben ik echter nog volop op zoek naar trouwschoenen. Ik hou niet van de "klassieke" crèmekleurige schoenen die elke bruidswinkel boven haalt en zou het liefst van al een paar kopen dat ik achteraf ook nog kan aandoen.

Het hoeft zelfs niet specaal wit of crèmekleurig te zijn..

Heeft iemand enig idee waar ik op zoektocht kan gaan? Ik bestel namelijk niet graag schoenen online omdat dit toch nog altijd anders oogt dan als je ze in het echt ziet.

Bedankt alvast en nog veel succes bij jullie voorbereidingen !

greet
6-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1313

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik26-10-2012 13:18:28

van welke regio ben je?

ik heb de mijne zelf ontworpen op shoes of prey. als ze niet passen, of je vind ze niet mooi mag je ze altijd terug zenden...

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-10-2012 13:21:13

Goh, ik vind dat je eigenlijk elke pump wel kan aandoen dan. Het leukste vind ik, als je niet voor wit of ivoor gaat, om een felgekleurde pump te kiezen. Een merk met heel leuke gekleurde pumps is Sixty Seven. Weet niet van welke regio je bent maar die vind je o.a. bij Giraldo in Brugge of Gent.

Caroline
19-5-2013
 Meld misbruik26-10-2012 13:47:56

Hello,

Als afstand niet belangrijk is, en je iets speciaals wil (ook iets duurder), kan je bij Tsjari in Breda terecht. Ik heb mijn bruidsschoenen daar gehaald.

Je kan ook online bestellen, maar dan mis je de super professionele uitleg en indien de maat niet goed is moet je terugsturen. Ik heb dus gekozen om even naar Breda te rijden.

De zaak wordt trouwens uitgebaat door een heel vriendelijk koppel!
www.bruidsschoenen.nl

Succes!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-10-2012 14:11:58

Je kan misschien eens langsgaan bij jimmy choo of sn3 of verso in antwerpen. Duurdere schoenen maar wel zo coole schoenen.

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik26-10-2012 15:08:33

Noë heeft ook altijd mooie pumps, in allerlei kleurtjes. Je moet maar eens op google noë pumps intikken en dan vind je zeker de website en verkoopadressen terug. Ik hoop dat er witte schoenen in hun zomercollectie zullen zitten, want ik zou ze ook graag als wedding shoes willen gebruiken .

Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik27-10-2012 14:17:08

Ik heb de mijne gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Ook heel veel keuze.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...