TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsey
8-9-2007
|
1-10-2006 9:51:39
Dag Nele,
Ik zou ook graag hebben dat mijn ventje en de mannen in de suite in jacket en hoed rondlopen. Ik zou het eerlijk gezegd ver gezocht vinden dat je een eigen bedrijf moet hebben om dat te mogen dragen? :-) Het is onze trouwdag en niemand anders zal beslissen wat wij dragen. Dus meisje, ik zou d'er mij niks van aantrekken... Ik moet alleen nog de bruidegom overtuigen en da's al wat moeilijker :-)
Groetjes, Lindsey
|
|
Kelly
14-7-2007
|
1-10-2006 10:04:33
Hey Nele,
Je moet gewoon doen wat jullie het mooiste vinden. Of dat nu oogt voor een rijkere klasse of niet maakt niet uit. Het is jullie dag en die mag zijn zoals jullie dat willen. Trek er je niets van aan en ga er voor als je het wil.
Groetjes
|
|
Mieke
16-9-2006
|
1-10-2006 10:34:32
Hey Nele,
Ik had hetzelfde probleem. Mijn getuige haar man zag het niet zitten om een jaquet te dragen. Bijgevolg heeft mijn vriend op die dag een jaquet gedragen en de rest van de suite een ander kostuum. Zo was mijn ventje het mooist gekleed. De mannen in de suite hadden ook een mooi kostuum en waren allemaal gelijk. Trek je niks aan van wat er gezegd wordt en doe wat jezelf wil, het is jullie dag!
groetjes Mieke
|
|
Heidi
9-9-2006
|
1-10-2006 22:27:27
Dag Nele,
Op onze trouw waren alle mannen van de suite in jacquet omdat wij dit mooi vonden.
Ik moet toegeven dat in het begin de mannen in kwestie (behalve de bruidegom) hier wat tegenop zagen maar dat ze achteraf moesten toegeven dat het echt wel mooi was. Ook de rest van de familie (die niet in de suite liepen) hadden vooraf wat schrik dat alles stijfdeftig zou zijn. Dit was helemaal niet het geval. Wij hadden een heel spontane trouw en een schitterend dansfeest waar iedereen (ook de aanwezige advocaten, collega's van mijn ventje) uit de bol ging.
Wat bij ons wel het geval was, was dat de vrouwen die naast de man in jacquet moesten lopen, niet goed wisten wat ze moesten aandoen want ze wilden zeker niet uit de toon vallen.
Ter info: wij zijn helemaal niet van de rijkere klasse, komen allebei uit een doorsnee familie en niemand uit onze familie heeft een eigen bedrijf.
Heidi 09-09-06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
2-10-2006 8:15:19
Hey,
gewoon doen zou ik zeggen! Ik denk echt niet dat dit een stempel drukt op jullie dag hoor en het is inderdaad heel mooi.
Let wel dat jullie, als jullie een bepaalde kledij opleggen voor de suite, de kledij eigenlijk wel zullen moeten betalen. Misschien ook daarom dat je moeder het niet zo goed ziet zitten?
Groetjes, Lieve
|
|
Sissi
26-5-2007
|
2-10-2006 10:15:10
Hey,
Even een reactie i.v.m. het betalen van de kledij. Ik heb de prijzen van Labaere om iets te huren dit weekend gekregen en een jacquet is daar niet duurder dan een ander kostuum hoor (hangt ervan af welk kostuum je kiest natuurlijk).
Ik zou de mannen bij ons niet zover krijgen om een jacquet te dragen. Ik denk niet dat ze zich daar gemakkelijk zouden in voelen. Ik zal al blij zijn als ze hetzelfde willen aandoen. Misschien eens polsen bij de mannen wat die ervan vinden want tenslotte zijn zij toch degene die het moeten dragen hé. Als zij het ok vinden waarom dan niet? Tegenwoordig wordt het meer en meer gedragen. Maar de meeste mensen hebben inderdaad nog het gevoel dat dat voor de rijkere klasse is. Maar daar zou ik me niets van aantrekken. De meesten bij ons vonden dat in het begin over een kasteel ook maar zijn intussen al bijgedraaid.
Groetjes, Sissi
|
|
Véronique
3-6-2006
|
7-10-2006 17:43:46
hoi Nele, kies wat jullie zelf mooi vinden.
Mijn man was er niet echt voor, vond dat een pinguinpak.
Hij heeft echter eens met een goede vriend van me gesproken, die zei hem dat het een heel makkelijke en goedkope oplossing was: één keer gaan passen, enkel hemd kopen, totaal niet duur .. enz.
Resultaat hij is eens gaan proberen met zijn zus en het was meteen in kannen en kruiken.
Ook mijn papa en broer vonden dit een zeer goede oplossing.
Veel succes met jullie voorbereidingen. Véronique reeds 126 dagen gelukkig getrouwd
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|