Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Storm --> No way!

26-10-2012 21:59:30
Hoi,
Je weet nooit dat iemand hier een horloge van Storm overweegt. Dit is een Brits horlogebedrijf (Londen), je vindt de collectie vooral in designwinkels. Het zijn mooie horloges, maar ik zou iedereen afraden ooit iets van hen te kopen. Mijn vriend heeft een horloge en wilde een nieuw bandje voor de trouw; het heeft hem 3 maanden tijd gekost, ongelooflijk veel emails en telefoontjes, en dan hebben we ook nog eens 85 euro betaald voor 2 bandjes, veel meer dan wat ons was gezegd op voorhand... Echt niet doen!

Marlies
14-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 914

lien
4-5-2013
 Meld misbruik27-10-2012 13:15:01

niet alleen storm zenne :-) ik heb de indruk dat de meeste horlogemerken niet deugen. ik had enkele jaren geleden voor mijn valentijn van mijn vriend een horloge van esprit gehad, zo eentje waarvan het bandje vol met steentjes zit. na een maand begonnen de steentjes uit te vallen, elke maand waren er wel een stuk of 10 steentjes uit. gelukkig kon ik rekenen op de juwelier die telkens zelf (gratis) de steentjes verving, want esprit gaf niet thuis. ik moest wel elke maand bij hem binnenspringen voor nieuwe steentjes. Nu heb ik sinds een half jaar een horloge van ouzoo, na 3 weken was het cijfer 6 gelost, ik dus terug naar de winkel waar de mevrouw me niet kon garanderen dat het gratis gemaakt zou worden, want dat ouzoo stilaan stopt met garantie te geven op zo'n dingen. ik eens goed van mijne tak gemaakt (3 weken had ik ze, komaan). gelukkig nog wel gratis gemaakt.
dus is er nog een goed (niet te duur) horlogemerk ?? (al was esprit verre van goedkoop)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik27-10-2012 13:33:18

@ Lien: ik heb er eentje van Tommy Hilfiger met steentjes sedert mijn 18de verjaardag (+/- 6 jaar nu) die ik elke dag draag en daar is nog niets aan te zien :-). En heb er al (per ongeluk) mee onder de douche gestaan en in het zwembad gezeten :-). Ze bestaan dus nog, het is gewoon wat geluk hebben ;-).

Groetjes!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...