Terug naar overzicht
niet alleen storm zenne :-) ik heb de indruk dat de meeste horlogemerken niet deugen. ik had enkele jaren geleden voor mijn valentijn van mijn vriend een horloge van esprit gehad, zo eentje waarvan het bandje vol met steentjes zit. na een maand begonnen de steentjes uit te vallen, elke maand waren er wel een stuk of 10 steentjes uit. gelukkig kon ik rekenen op de juwelier die telkens zelf (gratis) de steentjes verving, want esprit gaf niet thuis. ik moest wel elke maand bij hem binnenspringen voor nieuwe steentjes. Nu heb ik sinds een half jaar een horloge van ouzoo, na 3 weken was het cijfer 6 gelost, ik dus terug naar de winkel waar de mevrouw me niet kon garanderen dat het gratis gemaakt zou worden, want dat ouzoo stilaan stopt met garantie te geven op zo'n dingen. ik eens goed van mijne tak gemaakt (3 weken had ik ze, komaan). gelukkig nog wel gratis gemaakt. dus is er nog een goed (niet te duur) horlogemerk ?? (al was esprit verre van goedkoop)
@ Lien: ik heb er eentje van Tommy Hilfiger met steentjes sedert mijn 18de verjaardag (+/- 6 jaar nu) die ik elke dag draag en daar is nog niets aan te zien :-). En heb er al (per ongeluk) mee onder de douche gestaan en in het zwembad gezeten :-). Ze bestaan dus nog, het is gewoon wat geluk hebben ;-).Groetjes!Evelien