TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
26-10-2012 23:22:20
Nadeeltje bij Van der Valk, toen ik er was: - 1ste receptie buiten: het verkeer van de snelweg stoort. - 2de receptie in aparte zaal op verdieping. - dan weer andere zaal voor het huwelijksfeest, helemaal bovenste verdieping Voor de rest alles ok daar grtz www.discovideo.be
|
|
Mieke
27-4-2013
|
27-10-2012 9:47:10
Hey Kat, In 'De Normandie' is het super lekker en zeker een aanrader. Ik wou daar ook ons feest geven maar de zaal is te klein.Het is voor max 140pers. en wij hebben een 145tal op onze voorlopige gastenlijst staan. Er vallen er wel altijd af maar wil ook niet dat de gasten op elkaar zitten. Met 'Van der Valk' heb ik geen ervaring. Ik weet niet van welke streek je bent maar 'Drie Koningen' in Beauvoorde (Veurne) is anders ook een echte aanrader. Groetjes
|
|
alexander
9-5-2013
|
2-11-2012 13:36:19
Drie koningen in Beavoorde is inderdaad zeer goed , mooie locatie , lekker eten,en niet overdreven duur ( ik vond ' De Normandie' nogal prijzig, maar ik ken uw budget natuurlijk niet.) Hotel Brugge in Oostkamp is en blijft in de eerste plaats een hotel, vaak zijn er ook nog andere gasten aanwezig, en alle zalen moeten gehuurd worden tenzij je ook nog eens andere bezoekers op dezelfde locatie wilt. Het valt me op dat de zalen allebei in een volledig andere regio liggen, waar zoek je precies een zaal?
|
|
Kat
7-9-2013
|
2-11-2012 20:15:05
Bedankt voor jullie reacties! Ben er toch nog altijd niet uit ;-)
Regio speelt niet echt zo'n rol, ergens in west-vlaanderen. maar we twijfelen echt tussen deze 2, dus het zal wel 1 van deze twee worden. We hebben ook mensen die van andere provincies komen, dus dan heeft van der valk met al z'n hotelkamers wel een groot voordeel. Ook mag je er dan zelf in de suite verblijven, dus da's ook meegenomen. Maar er zijn enkele dingen die me echt storen, zoals het lawaai van de snelweg als de receptie buiten plaats vindt, en het feit dat de volledige prijslijst op internet staat. Is misschien belachelijk, maar ik vind dat niet zo leuk dat iedereen weet wat ze gaan eten en hoeveel (of hoe weinig) dat kost. Ook werken ze niet met ronde tafels, vind ik ook minder, net zoals het feit dat er inderdaad andere gasten rondlopen. Voor de rest vind ik alles er super: inrichting, eten, vriendelijk personeel... In de Normandie was te ontvangst iets minder "open", we moesten zelf alle vragen stellen om iets te weten te komen. Ook kwamen we net toe toen er een feest ging beginnen ('s middags), en er was geen zaalverantwoordelijke of eigenaar te bespeuren... en dat terwijl de eerste genodigden al toekwamen. ik mag er niet aan denken dat dat op ons trouwfeest gebeurt. maar voor de rest was de zaal echt wel mooi. En qua prijs zijn ze alle2 ongeveer gelijk.
Pf, 't is moeilijk, alle raad is welkom ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|