Terug naar overzicht
Ik vind mylene avondjes heel leuk, daar zou ik het niet voor laten...Maar ik weet niet of het ideaal is om jou te maquilleren op je huwelijksdag! Weet je, die dames werken in bijberoep en dat zijn niet allemaal visagistes he! Die zullen dat misschien niet slecht doen maar misschien ook niet beter dan je beste vriendin ofzo...Je kan natuurlijk eerst een proef vragen he want er zullen zeker demonstratrices zijn die goed zijn
Hoi, enkele dagen geleden was er al eens een topic hierover (missch ff kijken met de zoekfunctie) daar werd het in afgeraden.. Het zijn namelijk geen professionele visagistes en weten vaak niet hoe ze de juiste make-up moeten afstemmen op bvb fotoshoot en dergelijke... Als je gewoon iets basic zoekt kan het misschien wel ok zijn, maar ik zou persoonlijk toch voor een echte visagiste gaan :-)
ik heb mijn bruidsmake up ook via een demo van mylene. ik was reeds naar een demo geweest en daar hebben ze mij al mijn bruidsmake up aangemeten. ik wilde zoiezo iets naturel en ben zeer tevreden.
en ben jij ook van limburg Julie?
hey, ik heb mijn bruidsmake up via mylène gedaan!Ik moest eerst een avondje geven en dan werd er al een proef gedaan. Ze is blijven testen tot het helemaal mijn ding was! Iedereen vond dat ik mooi geschminkt was! Ik was in ieder geval zéér tevreden!
neen , ik ben niet van limburg op dit vlak kan ik je niet helpen. maar vind je de proef niet oke dan heb je idd een demo gegeven maar ben je zeker niet verplicht om bruidsmake up door haaar te laten doen kanje altijd nog gebruiken voor de mama of getuigen ook mss. mijn demonstratrice vraagt trouwens een kleine bijdrage voor mijn vriendinnen die ook make up wensen en dat is wel gemakkelijk en gezellig. Ik ben er in ieder geval behoorlijk gerust in. Veel succes.