TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annelies
9-6-2007
|
1-10-2006 12:00:52
Hallo Ann! Ik ga binnenkort een kijken bij Cermo in Turnhout (www.cermo.be ). Toen mijn zus getrouwd is, zijn we daar onze suite-kledij gaan kopen, en ze zijn daar echt heel vriendelijk en nemen veel tijd voor jou. Je mag zoveel passen als je wilt. Misschien best wel eens kijken op de website of ze de merken hebben die je mooi vindt. Ik vind voor Rembo en Raffaeli mooi, en daarvan hebben ze de hele collectie. Veel succes, Annelies 09.06.07
|
|
Nele
9-6-2007
|
1-10-2006 12:35:03
Hey Ann,
Hieronder een bericht dat ik gisteren op het forum achterliet bij een andere vraag over winkels waar men bruidsjurken verkoopt...
"Hey Caroline,
Ik heb gisteren mijn droomjurk gevonden. Ik ben oorspronkelijk van regio Gent, woon wel in Limburg en ben in Antwerpen gaan kijken voor mijn bruidsjurk.
De winkel waar ik gegaan ben, is Le Chapeau (niet ver van Antwerpen Centraal en dus gemakkelijk bereikbaar per trein).
Je hebt daar een heel ruime keuze, ongeveer 140 verschillende bruidskleedjes. Merken: Nicky Vankets, Mathyro, Linea Raffaelli, Pronovias, Marylise, San Patrick, enzovoort.
Voor mijn bruidsjurk ben ik geholpen door Karen, zeer goede service en iemand die je ook de tijd geeft om te passen. Zo had ik tien kleedjes gekozen en heb ik er toch acht gepast. Toen een top drie samengesteld. Alle drie opnieuw aangedaan en toen beslissing gemaakt. Ze neemt echt de tijd en luistert naar je mening. Zo vond ik het belangrijk dat mijn boezem niet te plat leek (ik heb niet zoveel) en dat mijn poep niet te dik leek. Ik wou er ook vrouwelijk en "prinsesachtig" uitzien. Da's echt wel gelukt! Naast Karen is ook Godelieve een vriendelijke en behulpzame dame.
Prijzen liggen daar zeker in de normale klasses.
Deze winkel raad ik jou echt wel aan! Als je nog vragen hebt, ask me op dit forum en ik antwoord je wel.
Groetjes, Nele."
Groetjes, Nele.
|
|
Nele
9-6-2007
|
1-10-2006 12:38:09
Hey Ann,
Ik was nog iets vergeten zeggen.
Wij trouwen in juni 2007 en heb nu al mijn bruidsjurk (Le Chapeau). Het is een kleed van de nieuwe collectie van Marylise. Ook de nieuwe collectie van Linea Raffaelli was al binnen. Andere merken weet ik niet, want ik had enkel interesse in deze twee merken.
Ik raad je aan nu toch al serieus te zoeken en niet zomaar eens rond te kijken. Nu heb je de grootste keuze, dus ik zou echt wel in oktober bruidsjurk zoeken/kopen.
Veel succes.
Groetjes, Nele.
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
1-10-2006 14:41:23
Hey Ann
Niet te lang wachten zou ik zeggen. Ik trouw op 11 augustus volgend jaar en ik heb mijn kleed half september gekocht. Ik dacht toen ook dat het nog veel te vroeg was, maar ik ging toch eens kijken naar een opendeurdag. Ze waren daar heel vriendelijk en ik heb meteen kleedjes gepast. Ik heb ook direct, totaal tot mijn verbazing mijn droomkleed gevonden. In de winkel zeiden ze mij ook dat het nu de perfecte moment is om een kleed te zoeken voor volgende zomer. Want de nieuwe collecties komen binnen en wat weg is, is weg.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
wendy
2-6-2007
|
2-10-2006 9:37:11
hey,
Ik ben vorige week gaan kijken voor een trouwkleed in JPC Collection in Antwerpen en Het bruidsparadijs in kapellen. In beide winkels heel veel keuze en een goede service! Voor Kapellen moet je wel een afspraak maken. groetjes, Wendy
|
|
Noella
2-9-2006
|
10-10-2006 11:46:10
Hoi Ann, Ik heb mijn kleed in Jagré in Antwerpen gekocht ... heb een hele toffe service gekregen daar. Het ligt naast (Le Chapeau) dus je kan eens in beide winkels gaan kijken. Heel veel succes. Groetjes Noëlla
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|