Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Said YES to the dress!

27-10-2012 18:42:23
Eindelijk, na weken van passen, kan ik ook glunderend zeggen dat ik mijn jurk gevonden heb. Mijn entourage was helemaal overtuigd (met tranen en al) en ik heb (na even twijfelen, want het is toch heel wat zo'n jurk kiezen) volmondig JA gezegd. De jurk is uiteindelijk helemaal 'ik'. Sooooo happy now

Ik ga nu even lekker genieten van het fijne gevoel! Yihaa!

Saar
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1078

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik27-10-2012 18:53:08

Superleuk! Proficiat
Mogen we weten wat het geworden is?

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik27-10-2012 20:14:43

ik heb je een PM gestuurd :)

An-Sofie
24-8-2013
 Meld misbruik27-10-2012 20:45:57

Proficiat! Ik ben ook wel benieuwd :)

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik27-10-2012 21:02:52

Ik ben ook erg benieuwd!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik27-10-2012 21:06:13

Blijte lezen dat ik niet de enige twijfelaar ben. Vandaag gekocht, maar toch nog wat twijfel over dat andere kleed. Twee totaal verschillende stijlen...

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik27-10-2012 21:13:36

Saar, ik ben zo blij voor jou! Ben ook wel benieuwd welk kleedje uiteindelijk je hart heeft gestolen... :)

Geniet er nog van!!!!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik27-10-2012 21:24:15

Saar, ik ben ook wel heel benieuwd hoor!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik27-10-2012 21:42:56

Super voor je!!! :)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-10-2012 8:38:44

@Jessie: Het is idd niet gemakkelijk. Ik had wat schrik om echt te kiezen. Maar ik heb minstens 60 jurken aangehad, maar geeneen was ik. Ik stond wel met meerdere jurken mooi, maar ze pasten niet bij wie ik ben. Uiteindelijk is er maar één jurk waarin ik heerlijk mezelf kan zijn en die me laat schitteren.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-10-2012 10:15:19

Ik heb gisteren uiteindelijk het andere alternatief nog aan mijn ventje laten zien en dit een beetje beschreven en hij vond ook dat dit beter bij me past. Dus opgelucht nu. Was gisteravond echt nog in dubio en voelde er mij rot over maar nu is het dus over.
Inderdaad niet simpel. Je trouwt maar één keer dus je wil echt dat het 100% goed zit he... En eens beslist is het zo definitief gedaan met passen etc. Dus 't moet wel goed zijn. Wil ook dat hij 't mooi vindt... Ben blij met mijn keuze, 't is helemaal ik... Het andere was ook zeer mooi maar was eerder omdat het totaal anders was dan wat mensen van mij verwachten. Maar ben blij nu met mijn keuze.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-10-2012 13:09:48

Ik wil ook dat hij het mooi vindt, maar dat zullen we wel zien de dag zelf, hé. Ik heb er alvast het volste vertrouwen in!

En idd, je wil dat het 100% goed zit. Dus ook hier een opgeluchte bruid met een heerlijk dromerig gevoel over dé jurk.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:21:43

Oooooooh ik wil het ook weten!

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik28-10-2012 23:01:41

Oh super!

Ik ga dinsdag voor de 2de keer passen...
Ik hoop ook mijn kleed te vinden..
Wat is het geworden?

Ann
15-6-2013
 Meld misbruik4-2-2013 22:18:31

ooh ik ben super blij voor jou Saar, maar ook een beetje jaloers! ik wou dat ik ook zo zelfzeker was! je stuurde dit bericht al ff geleden, maar na het lezen ben ik toch heel benieuwd welke jurk het is geworden!?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info