Terug naar overzicht
Superleuk! Proficiat Mogen we weten wat het geworden is?
ik heb je een PM gestuurd :)
Proficiat! Ik ben ook wel benieuwd :)
Ik ben ook erg benieuwd!
Blijte lezen dat ik niet de enige twijfelaar ben. Vandaag gekocht, maar toch nog wat twijfel over dat andere kleed. Twee totaal verschillende stijlen...
Saar, ik ben zo blij voor jou! Ben ook wel benieuwd welk kleedje uiteindelijk je hart heeft gestolen... :) Geniet er nog van!!!!
Saar, ik ben ook wel heel benieuwd hoor!
Super voor je!!! :)
@Jessie: Het is idd niet gemakkelijk. Ik had wat schrik om echt te kiezen. Maar ik heb minstens 60 jurken aangehad, maar geeneen was ik. Ik stond wel met meerdere jurken mooi, maar ze pasten niet bij wie ik ben. Uiteindelijk is er maar één jurk waarin ik heerlijk mezelf kan zijn en die me laat schitteren.
Ik heb gisteren uiteindelijk het andere alternatief nog aan mijn ventje laten zien en dit een beetje beschreven en hij vond ook dat dit beter bij me past. Dus opgelucht nu. Was gisteravond echt nog in dubio en voelde er mij rot over maar nu is het dus over.Inderdaad niet simpel. Je trouwt maar één keer dus je wil echt dat het 100% goed zit he... En eens beslist is het zo definitief gedaan met passen etc. Dus 't moet wel goed zijn. Wil ook dat hij 't mooi vindt... Ben blij met mijn keuze, 't is helemaal ik... Het andere was ook zeer mooi maar was eerder omdat het totaal anders was dan wat mensen van mij verwachten. Maar ben blij nu met mijn keuze.
Ik wil ook dat hij het mooi vindt, maar dat zullen we wel zien de dag zelf, hé. Ik heb er alvast het volste vertrouwen in!En idd, je wil dat het 100% goed zit. Dus ook hier een opgeluchte bruid met een heerlijk dromerig gevoel over dé jurk.
Oooooooh ik wil het ook weten!
Oh super!Ik ga dinsdag voor de 2de keer passen...Ik hoop ook mijn kleed te vinden..Wat is het geworden?
ooh ik ben super blij voor jou Saar, maar ook een beetje jaloers! ik wou dat ik ook zo zelfzeker was! je stuurde dit bericht al ff geleden, maar na het lezen ben ik toch heel benieuwd welke jurk het is geworden!?