Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boudoir foto's

28-10-2012 0:21:37
vandaag heb ik mijn album ontvangen met de boudoir foto's van de shoot die ik heb laten doen als geschenk voor mijn verloofde ...

ik moet nu eerlijk zeggen dat ik niet het perfecte lichaam heb, maar toen ik het album bekeek was ik meer dan tevreden .. voelde me net een echt fotomodel!!!

ik heb deze shoot laten doen bij fotoaanhuis (namelijk door lincy) en ik wil hun toch echt wel even bedanken voor het mooie werk en voor de aangename sfeer tijdens de shoot zelf!!!

het is zelfs zo mooi dat ik het aan mijn moeder,tante en vader heb laten zien , deze vonden ze allemaal gewoon weg prachtig... enja jullie zullen nu wel denken aan haar vader, maar deze foto's zijn zo gewoon mooi;naturel, sexy en speels maar zeker niet vulgair of te bloot .. het komt gewoon perfect overeen met de foto's die je in de boekjes kan zien

nu moet ik het nog kunnen geheim houden tot aan de nacht voor onze trouwdag :-) word wel moeilijk ....

iemand mss originele idee om dit op een leuke speciale manier te geven ???

groetjes

angelique
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 826

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik28-10-2012 12:50:47

Waarom stop je het niet in zijn logeertas wanneer hij vertrekt? En dan sms je hem dat er een cadeautje in zijn tas zit om de avond door te komen :).

Ik wil dit aook dolgraag laten doen.. Ook al heb ik een "een maatje meer"... Nu nog een geschikte fotografe vinden in de buurt, en een portie lef :).

uwtrouwfotograaf.be

Meld misbruik1-11-2012 19:09:38

Wat een origineel cadeau !

Lincy

Meld misbruik13-12-2012 21:35:05

En hoe was zijn reactie op je boek?

Groetjes Lincy

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik14-12-2012 9:07:57

hihi

joske was heel blij .... die wil het nog eens over doen maar dan met ons 2:-)

bedankt e meiske xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...