Terug naar overzicht
Een stempel met jullie namen laten maken, of zelf schrijven met een wit stiftje?
Een andere kleur gebruiken? Is dat rode hart rood papier of wordt dat ook geprint? Als het geprint wordt, kan je je hart zo bewerken dat de namen er al in staan en dus niet mee geprint worden (maar dan moet je wel op wit papier printen om witte namen te krijgen).
Printers kunnen alle kleuren afprinten, uitgezonderd wit.Indien je gekleurd papier gebruikt, kun je daar niets aan veranderen dus.Echter indien het rood hart, door jullie op wit papier geprint wordt, dan is het wel mogelijk, maar moet je sleutelen in de layout.grtz www.discovideo.be
we hebben onertussen zelf eens herzocht en het rode hart wordt nu gedrukt met zwarte letters op onze zwarte uitnodiging gaan we nu op de tekstzijde een lichtgrijs blad kleven met rode tekst zo hebben we gaan wit meer nodig toch bedankt voor jullie reacties
Hey Ine,graag kom ik hier even op terug want ik heb voor een vriendin ooit eens hetzelfde moeten doen. En dat is gelukt, hoor. Maar ik heb de tekst wèl moeten printen op de foto (die zelf ook geprint werd). Het is inderdaad zo dat je bvb op rood papier, geen wit kan printen, behalve als je rood hart ook geprint wordt. Dan moet je enkel op het kleurenpaletje van je tekst wit aanklikken (niet te verwarren met transparant !) en dan staat je tekst in het wit.
hey fredie bedankt voor je reactiezowiezo was het onze bedoeling om dat rode hart uit rood papier te halen. kwestie dat we ook geen hele reeks cartridgen willen doorjagen.onze proefuitnodiging is nu af en kmoet zeggen ondanks de veranderingen die we ervoor gedaan hebben vind ik hem nu nog mooier dan ons oorspronkelijk idee groetjes