Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dé jurk?

28-10-2012 16:53:14
Hallo dames,

Ik had gisteren al iets gepost (lijk wel een zaag...) maar ik ben zo onzeker dat ik het niet meer weet.
Ik heb dus gisteren een tweede bruidswinkel gedaan om kleedjes te passen.
Er sprongen 2 kleedjes uit, die heb ik wel 3x gepast, om ze goed in mijn geheugen te plaatsen...

Maar ze trekken totaal niet op mekaar, het enige dat ze gemeen hebben, is dat het een A-lijn is. Mijn papa was toevallig ook al mee. Mijn ouders vonden kleedje A (taft-zijde stof)) mooier, chiquer dan kleedje B. En ik vond kleedje B iets hebben (mousseline stof). Maar weet niet of kleedje B bij mijn persoonlijkheid past of moet je er geen rekening mee houden. Ik weet wel nog, toen ik in de spiegel keek dat ik zei 'oh, dat is echt mooi!'
Maar kleedje A vond ik ook iets hebben, hoewel dat ik denk dat mijn voorkeur toch naar kleedje B gaat, maar mijn ouders vonden het minder mooi. Mijn moeder zei wel, 't is natuurlijk jij die trouwt, maar ik zou weten welke ik zou kiezen (kleedje A dus).

Maar hoe weet je nu of dit dé jurk is? Ik zit er hele tijd aan te denken... Kan het niet uit mijn hoofd zetten... Maar mijn volgende pasbeurt (3e winkel) is pas 24 november.... Ik werk als opvoedster, dus ben maar 1 op de 2 weekends vrij en mijn mama is zelfstandige, dus wij kunnen eigenlijk enkel woensdagnamiddag of zaterdagnamiddag gaan passen... Kunnen nooit 2 winkels na elkaar doen. Nu zit ik met de vraag, moet ik nog winkels doen of.... terug die 2 kleedjes gaan passen...

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 843

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik28-10-2012 16:59:17

Hey meid,
Ik heb gisteren mijn kleed gevonden. Het sprong er zo bovenuit, omdat het bij mijn persoonlijkheid past en vooral bij hoe en wie ik ben.
Andere kleedjes waren ook heel mooi bij me, maar ik dacht dan telkens... ga ik mij hier goed in voelen op DE dag? En dan wist ik het meestal redelijk snel...
Zowel de verkoopster als mijn mama zagen ook een ander kleedje graag, maar je moet doen wat je zelf wil en vooral wat je zelf voelt! De rest zal snel volgen als ze zien dat jij straalt en gelukkig bent! Succes!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:08:18

hoi hoi,
volgens mij zou ik toch nog verder passen, ik heb ook twee winkels gedaan en ik voelde dadelijk bij de jurk die ik besteld heb... dit is ze... ik denk dat je het wel voelt als het "de jurk" is.
veel succes en je hartje volgen!!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:08:55

ik had ook twee jurken die eruit sprongen, bij twee verschillende winkels in 2 verschillende stijlen. Ik heb het laten bezinken, en ben dan naar beide winkels nog eens terug gegaan. In winkel 1 was het vrij duidelijk dat het dat niet ging worden. Het was erg mooi, maar paste niet bij wie ik ben. Ik heb er dan nog een drietal weken tussengelaten om naar de tweede winkel terug te gaan. De jurk daar is in die tijd tussen telkens ergens in mijn hoofd blijven hangen.

Toen ik het gisteren opnieuw aanhad, was het vrij snel duidelijk dat ik voor die jurk moest gaan. Die lange tijd tussen heeft voor mij veel duidelijk gemaakt en had ik ook blijkbaar nodig om te kunnen beslissen. Op de duur heb je zoveel kleedjes gezien, dat je het eigenlijk niet meer weet. Dus ik wou liever niet nóg een winkel doen.

Vind je de jurk 'wel mooi', of heb je iets van 'waaw, hierin zie ik mij echt trouwen'? Dat maakt een groot verschil. Als die ene jurk niet uit je gedachten te bannen is, is het vrij duidelijk denk ik. Stel je voor dat die jurk verkocht zou zijn, net voor je; zou je heartbroken zijn, of niet? En ik ben van mening dat een jurk nog altijd bij je persoonlijkheid moet passen. Ze moeten jou zien in de jurk, niet een meisje die toevallig een mooie jurk draagt.

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:24:19

Hey Nathalie
Het MOET jouw keuze zijn, heel belangrijk! Ga de kleedjes opnieuw passen en als je toch niet helemaal bent overtuigd, dan heb ik maar 1 tip: blijven passen! Jouw jurk zit er echt wel tussen! Als je weinig tijd kunt vrijmaken, dan zou ik eerst op de websites van die winkels kijken of ze wel de stijl hebben die je zoekt. De meeste winkels zetten hun collectie online. Zo kun je gerichter winkels kiezen om te gaan passen. Na 5 winkels te hebben gedaan, had ik nog niks gevonden. Dan naar winkel 2 terug gegaan, omdat ik daar mijn favorietje had hangen. Toen ik het terug aanhad, deed het me niks, maar ik had echt een voorgevoel dat ik die dag mijn kleedje ging vinden. Dus ik ben blijven passen en dan is mijn kleedje bovengekomen! Iets heel anders dan ik me had voorgesteld, maar voor mij een WAUW. Ik heb iets gekozen dat niet 100% mij voorstelt, maar ik vind dat je voor die ene dag ook wel is out the box moogt kiezen :) Veel succes!

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:30:52

Ik kom er weer mee aandraven maar het is gewoon een goede bron van tips. In "Say Yes tot the dress" zeggen ze altijd: Het is JOUW kleedje! Jij moet je er de bruid in voelen. De anderen geven gewoon advies maar uiteindelijk komt het er op neer dat je gewoon je hart moet volgen!

Ik twijfelde ook tussen twee kleedjes uit twee verschillende winkels. Ik kon ze dus niet meteen na elkaar aandoen. Knap lastig vond ik dat. Het ene kleed was prachtig! Details en een afwerking om U tegen te zeggen! Het tweede leuk, speels en romantisch. En uiteindelijk heb ik het tweede gekozen. Het was gewoon meer ik.

Toi toi toi en hou ons op de hoogte! :)

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik28-10-2012 17:36:19

Ik ga het even laten bezinken en binnen maand teruggaan. Door die tijdspanne zal ik idd meer weten, dit is het, of dit is het net niet.
Kleedje B vond ik zo mooi, maar weet niet of het bij mij past. Ik denk dat het te prinses-achtig is. Dat ik helemaal niet zo ben. Maar ik stond er zo mooi mee! En zo'n mooie sleep, ook heel gewoon, niet teveel tralala. Het ander vond ik iets 'robuuster', hoewel ik wel een kloeke ben, past dat misschien meer bij mij. Het andere vond ik fijner....

Moeielijk...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info