Terug naar overzicht
Ik ben normaal ook geen twijfelaar, maar als ik dingen voor de trouw moet beslissen, is het ook van dat... Dan kan ik precies maar geen gedacht opmaken.Trouwens, goede keuze, je tiara. Ik vind het heel erg mooi!
Mooie tiara!
Amai, hele mooie tiara Rebecca!!Groetjes,Nancy
Heel mooi! Ik ben al benieuwd om hem live te bewonderen! :-)
wauw
Bedankt allemaal - ik ben the day after nog steeds even blij met mijn keuze!
Wauw echt een mooie tiara. Ik ben normaal niet van plan om iets in mijn haar te doen, maar als ik dat nu zie....... amai !
Heel mooi!
Supermooi ! Laat mij weten als hij goed aangekomen is, mss bestel ik mij er ook eentje van die site dan :)
Heeeeeel mooi!!Echt ne leuke website...mag ik mss nog is trouwen??? :-) hihi!Nee, echt goe gekozen!!groetjesSandra
Ik hou jullie op de hoogte. Ik kreeg vandaag melding dat het pakje verstuurd werd!
graag gedaan :-) hopelijk geven ze een goede service, heje tiara is echt heel mooi !
Zondag besteld, vandaag ontvangen, stevig ingepakt in een mooi doosje! Ik ben super blij, de tiara is minstens even mooi als de foto. Aanrader!
Ik heb ook mijn juweeltjes en haaraccessoires besteld :-)Nu afwachten tot de levering. Spannnnend !!!
Je gaat ze supersnel ontvangen hoor! Nog eens bedankt voor de gouden tip hé en laat weten als je ze hebt!