TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
11-8-2007
|
1-10-2006 14:39:30
Hoi Julie
Mijn vriend en ik houden ook geen receptie. Rond 14u, 14.30u mogen de mensen die in de suite meegegaan hebben meekomen om broodjes te eten. Nadien gaan wij foto's trekken en om 19.00u begint ons avondfeest. Hier komen gewoon alle gasten naartoe.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
Lieve
1-9-2006
|
1-10-2006 15:04:21
Hey,
wij hebben ook geen receptie gedaan. In plaats daarvan hadden wij een aantal mensen die vanaf het dessertbuffet kwamen. Om een dansvloer te creëren waren er toch een aantal tafels verwijderd, dus die kwamen gewoon binnen en gingen aan de praattafeltjes staan.
Groetjes, Lieve
|
|
freddy
|
1-10-2006 16:10:41
Als videograaf was ik gisteren in zaal Barcelona,Antwerpen. Om 22 uur kwamen de overige gasten voor het avondfeest Veel succes Freddy
|
|
Benedikte
14-10-2006
|
1-10-2006 17:11:42
Hallo, Wij hebben wel een soort ontvangstuurtje met hapje en drankje, en dan schuift iedereen mee aan tafel. We wilden namelijk niemand naar huis sturen, vandaar dat we het zo doen. Na het hoofgerecht ontvangen we dan onze collega's en enkele vrienden van mijn ouders met een drankje in een andere zaal (terwijl de andere gasten nog aan tafel zitten) en die mogen dan mee aanschuiven aan het dessertbuffet. Daarna begint het dansfeest. Zo moet niemand vertrekken en kan het feest tot in de vroege uurtjes doorgaan.
Groetjes, Bene
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
1-10-2006 18:06:50
Hoi,
Wij hebben ook geen echte receptie vooraf. Wij geven een avondfeest en rond 21.30-22.00u komen er nog gasten bij voor het dansfeest. Zij krijgen eerst nog een klein hapje en mogen daarna mee aanschuiven aan het dessertenbuffet. Ik stond er wel op dat de mensen die enkel naar het dansfeest komen ook kunnen zitten. Zelf zijn we zo eens naar een dansfeest geweest en we moesten de hele avond rechtstaan en dat vond ik maar niets.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
annemie
20-7-2007
|
1-10-2006 20:06:33
Hallo,
Wij geven ook aparte receptie. De genodigden komen rond 18u30-19u,we starten met een receptie ongeveer 1u30 en dan aanschuiven aan tafel. Rond 21u30 komen de laatste gasten en deze komen aan voor de presentatie van de taart en dessertbuffet en dan natuurlijk voor het dansfeest. We willen zo iedereen laten meegenieten.
Annemie
|
|
julie
25-5-2007
|
1-10-2006 21:38:32
Bedankt voor al jullie reacties!!
|
|
Sissi
26-5-2007
|
2-10-2006 10:00:59
Hey,
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest waar sommigen ook enkel voor dessertbuffet kwamen (rond 22 u denk ik). Zij kregen eerst een drankje en konden dan aan tafel zitten. Wij gaan dat ook zo doen. Eerst een receptie van ongeveer 45 min voor de mensen die komen eten. Na het hoofdgerecht worden de mensen voor het dessertbuffet in een andere ruimte door ons ontvangen met een drankje. Zij krijgen eveneens een plekje aan tafel. Meestal is dat ergens achteraan in de zaal zodat die lege tafels niet teveel opvallen tijdens de maaltijd. Zo kunnen ze het ganse dansfeest meemaken en dat vinden wij ideaal aangezien het vooral jonge mensen zijn die volgens ons niet zoveel hebben aan een receptie. In de meeste zalen doen ze dit tegenwoordig.
Groetjes, Sissi
|
|
chantal
14-4-2007
|
2-10-2006 12:24:58
Hallo ,
Wij trouwen in april en onze familie is uitgenodigd om 16uur voor de receptie dit tot 17uur en daarna beginnen we met het eten . Om 21 uur is er terug een kleine receptie tot 22uur dit voor vrienden ,collega's enz en zij blijven dan ook voor het avondfeest . Rond 22uur openingsdans ,we hebben ook wel middernachthapjes voorzien zodat de mensen die om 21uur bijkomen ook nog mee kunnen eten . En we voorzien onze bruidstaart om 23u30 . Veel succes Chantal
|
|
Sissi
26-5-2007
|
2-10-2006 12:48:58
Hey,
Even aan Chantal. Een vriendin van mij had ook eerst haar openinsdans, dan mocht men al dansen en later dan de bruidstaart. Dit brak echter wel de sfeer en het was moeilijk voor de dj om de mensen opnieuw op gang te brengen. Het is niet echt meer gelukt.
Groetjes, Sissi
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|