TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
29-10-2012 8:04:17
Hey, ik zou ook mijn hart volgen hoor! Waarom zou je niet mogen trouwen in het wit? Een gekleurd trouwjurk is ook mooi hoor! Gewoon kijken waar je het beste met staat. Mijn kleedje was van LR ( ook niet in het wit)
Groetjes
|
|
Vicky
15-9-2012
|
29-10-2012 8:52:08
Hey, wij trouwden ook voor de 2de keer en ik had hetzelfde idee als jij; tot mijn ventje zei: moh, waarom zou je niet in het wit kunnen/mogen trouwen?? het is toch de 1ste keer dat WIJ trouwen.
voila, zo kon ik met een volledig onbeperkte voorkeur op zoek naar een jurk.
er is niemand die raar opkeek omdat ik daar in het "wit" stond voor mijn 2de huwelijk, integendeel. iedereen gaf complimenten.
dus, gewoon je hart volgen en een jurk aandoen in het kleur die je volledige voorkeur draagt
succes met je zoektocht!
|
|
sarah
3-8-2013
|
29-10-2012 9:32:36
en eigenlijk als iedereen dan toch de traditie zou volgen dan denk ik dat grootste gedeelte van ons niet meer in het wit mag trouwen. Wit staat symbool voor maagdelijkheid, dus eigenlijk zouden enkel maagden in het wit mogen trouwen.
Dus u niks van aantrekken en gewoon u hart volgen ;)
groetjes sarah
|
|
Katrien
20-4-2013
|
29-10-2012 10:57:54
Wel, toen m'n grootmoeder nog leefde, zei ze op een keer "gij gaat toch ni in 't wit trouwen later zeker, hé!!!". Haha. Tja, da's ondertussen al 12j geleden, 'k heb nu 2 kinderen, dus maagd, 'k denk het ni. Maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wil, hé. Jij moet je goed voelen op je dag. Dat is het belangrijkste! En als dat in een witte jurk is, met een sleep van 10 meter, een tiara, en frulletjes van hier tot in tokyo, dan is dat zo, hé. Groetjes Katrien
|
|
Silke
4-5-2013
|
29-10-2012 16:39:09
Ik zou gewoon dragen waar je je zelf goed invoelt en wat je zelf mooi vindt, of dat nu in het wit of rood of zwart is.. Maakt niet uit. Het is misschien je 2de huwelijk maar het is een betere start. Wit staat inderdaad voor maagdelijkheid en dan zou ik ook niet meer in het wit mogen trouwen hoor en ik doe het toch. ;) Gewoon je zin doen anders krijg je daar later nog spijt van.
|
|
fabienne
14-6-2013
|
29-10-2012 19:56:49
hey ik zit in hetzelfde bootje ;-) ik trouw ook voor de 2emaal ik heb het wel voor gekleurde bruidsjurk je moet maar es kijken op de site van couture steven het merk mia monta ik was direct verkocht
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|