Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stickers op gastengeschenkjes

29-10-2012 11:46:30
hoi

Kan er mij iemand zeggen waar ik het best gepersonaliseerde stickers kan bestellen? Ik ga voor de gasten een micca zakje gevuld met gepersonaliseerde snoep maken en zou op het zakje een rechthoekige sticker willen kleven met onze tekst erop. Ben al eens gaan kijken op vistaprint maar daar zijn de stickers te groot, bij goedgemerkt zijn ze mss te kinderlijk en daar staat de naam van de firma ook subtiel op de sticker gedrukt(maar wel prijselijk en daar gaat m'n voorkeur voorlopig naar)

groetjes

Stéphanie

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 853

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik29-10-2012 11:50:51

Hey Stéphanie,
ik heb deze website gevonden : http://www.bedankjes.nl/trouwen/doe-het-zelf/persoonlij...

Groetjes !

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-10-2012 11:51:16

digitaaldrukwerk.be misschien? daar komen de onze van

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik29-10-2012 12:33:48

zoek eens op doopsuiker of suikerbonen.
Waar wij ons geboortekaartje hebben besteld kon je ook zo'n stickers laten maken...
Ben heel hard aan het denken op de naam...
http://www.babygrafix.be/originele-geboortekaartjes.htm...
daar kwam ons geboortekaartje van en hebben we ook stickers enzo besteld...
ik denk nog ff verder op diegene die onze bellenblaasjes hebben gemaakt...
ik kijk straks even op de doopsuiker...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-10-2012 13:00:50

@Wendy: babygrafix is digitaaldrukwerk en ook carta rosa ;) allemaal dezelfde drukkerij

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-10-2012 13:53:11

ahja en de stikkieshop is ook een goede, daar hebben wij doorschijnende stickers gekocht

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik29-10-2012 15:16:28

Heb al een kijkje gaan nemen op al deze sites en er zitten er zeker al bruikbare tussen! Enkel kan ik aan die van babygrafix (Carta Rosa) niet goed aan uit :-/ Ze zeggen wel dat je stickers kan bestellen, je kan zelfs de afmetingen zelf bepalen, maar nergens vragen ze wat er op de stickers moet komen? Nu ga ik eens een kijkje nemen op die stikkieshop :-)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 18:37:28

Merci sara, was op zoek naar doorschijnende stickers. Bij vistaprint zijn ze sowieso gekleurd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...