Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met volgende feestzalen regio GENT

1-10-2006 19:23:10
Wij twijfelen tussen het Kasteel van Saffelaere, de Lozen Boer en Kasteel Sanderling om ons feest te laten doorgaan. Onze gewenste datum is bij allen nog beschikbaar. Wat zijn jullie ervaringen of waarom verkozen jullie het één boven het ander? (Los van inrichting van de zaal - we vinden de zalen allen mooi en praktisch- maar wel met betrekking tot het eten en de bediening)
Is er iemand recent voor een feest naar Kasteel Sanderling geweest bij de nieuwe uitbaters die er zijn sinds oktober?
Alvast bedankt!

johanna
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1089

Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik1-10-2006 19:45:28

Wij trouwen in de Lozen Boer. Ik ben er zelf al een aantal keren geweest en kan er alleen maar positieve zaken over vertellen. Zowel de bediening als het eten was altijd dik in orde !
De andere zalen ken ik minder ...
Veel succes met je zoektocht !

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik1-10-2006 19:55:10

Hey!

Ons feest gaat ook door in de Lozen Boer. Ook alleen nog maar heel goeie dingen over gehoord. Heel lekker eten, perfecte bediening en heeeel mooie zalen!

Veerle
29/09/2007

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik1-10-2006 20:06:04

Hey!

Wij geven ons feest in het Kasteel van Saffelaere. Echte aanrader!

Vriendelijke maitre d'hotel, supergoede service, lekker eten en prachtige zaal (zoals jullie wel al weten). Prijzen liggen misschien iets duurder dan de andere zalen, ookal weet ik dat niet zeker.

Lozen Boer ken ik van naam, maar heb al gehoord dat verschillende recepties door elkaar kunnen lopen in eenzelfde ruimte...

Sanderling ken ik niet.

Veel succes bij je keuze, laat gerust iets weten.

Groetjes, Nele.

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-10-2006 8:21:57

Hey,

Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling en het Kasteel van Saffelaere.
Qua prijs is er weinig verschil.
Wij hebben voor het Kasteel van Saffelaere gekozen omdat je daar wel meer een 'kasteelgevoel' hebt.
De uitbaters van Kasteel Sanderling kennen we en die zullen er wel voor zorgen dat alles in orde is. Ze zijn zelf nogal perfectionistisch.
Toch hebben we voor Saffelaere gekozen. Ik kan alleen maar beamen wat Nele zegt. Het eten is trouwens heel mooi gepresenteerd.
Je kan met vragen (over dj, videograaf, enz.) ook altijd bij de maître d'hotel terecht die altijd even vriendelijk is en eerlijk zijn mening zegt.
Nog een voordeel is dat je er kan overnachten in de bruidssuite.
Ze hechten veel belang aan etiquette en willen dat alles perfect verloopt. Ze zorgen ervoor dat het bruidspaar echt in de belangstelling staat (bvb. de prachtige trap afkomen, zelfs als de receptie buiten is).

Veel succes en laat maar weten wat het geworden is!!!

Groetjes, Sissi

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik2-10-2006 22:32:37

Dag Johanna!

Wijzelf trouwen ook in het kasteel van Saffelaere. Lozen Boer zijn we niet gaan bekijken maar Sanderling wel. Wij zijn op Sanderling gewoon een beetje afgeknapt op de vorm van de zaal. Naar ons goesting net iets té lang en smal. Ook de buitenkant vond ik bij Saffelaere net iets meer aanslaan dan van Sanderling. Al vond ik de vrouw wel heel vriendelijk en wou ze ons zeker de nodige aandacht schenken en uitleg geven. Nu, mijn vriend en ikzelf waren niet van de streek, dus voor ons was alles nieuw en kunnen we dus niet afgaan op feesten die we daar hebben meebeleefd.
Afgaan op je gevoel zou ik zeggen! Ik denk dat al bij al deze zalen wel aan mekaar kunnen tippen!
Groetjes,
Lobke.
06/07/07

johanna
1-9-2007
 Meld misbruik11-10-2006 12:58:53

Allemaal bedankt voor jullie reacties!!!
De kogel is door de kerk zoals men zegt... het wordt het Kasteel van Saffelaere... Waarom? Tja, het was een moeilijke keuze want ook Kasteel Sanderling heeft ons hart gestolen qua interieur. Alleen heb je inderdaad bij Saffelaere iets meer een "kasteelgevoel" en kan je bij Sanderling geen echte referenties vinden aangezien de nieuwe eigenaars.
Wij willen dat het eten perfect is en ik hoop dan ook dat we met Saffelaere de juiste keuze genomen hebben...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info