Terug naar overzicht
Wij trouwen in de Lozen Boer. Ik ben er zelf al een aantal keren geweest en kan er alleen maar positieve zaken over vertellen. Zowel de bediening als het eten was altijd dik in orde ! De andere zalen ken ik minder ...Veel succes met je zoektocht !
Hey!Ons feest gaat ook door in de Lozen Boer. Ook alleen nog maar heel goeie dingen over gehoord. Heel lekker eten, perfecte bediening en heeeel mooie zalen!Veerle29/09/2007
Hey!Wij geven ons feest in het Kasteel van Saffelaere. Echte aanrader!Vriendelijke maitre d'hotel, supergoede service, lekker eten en prachtige zaal (zoals jullie wel al weten). Prijzen liggen misschien iets duurder dan de andere zalen, ookal weet ik dat niet zeker.Lozen Boer ken ik van naam, maar heb al gehoord dat verschillende recepties door elkaar kunnen lopen in eenzelfde ruimte...Sanderling ken ik niet.Veel succes bij je keuze, laat gerust iets weten.Groetjes, Nele.
Hey,Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling en het Kasteel van Saffelaere.Qua prijs is er weinig verschil.Wij hebben voor het Kasteel van Saffelaere gekozen omdat je daar wel meer een 'kasteelgevoel' hebt.De uitbaters van Kasteel Sanderling kennen we en die zullen er wel voor zorgen dat alles in orde is. Ze zijn zelf nogal perfectionistisch.Toch hebben we voor Saffelaere gekozen. Ik kan alleen maar beamen wat Nele zegt. Het eten is trouwens heel mooi gepresenteerd.Je kan met vragen (over dj, videograaf, enz.) ook altijd bij de maître d'hotel terecht die altijd even vriendelijk is en eerlijk zijn mening zegt.Nog een voordeel is dat je er kan overnachten in de bruidssuite.Ze hechten veel belang aan etiquette en willen dat alles perfect verloopt. Ze zorgen ervoor dat het bruidspaar echt in de belangstelling staat (bvb. de prachtige trap afkomen, zelfs als de receptie buiten is).Veel succes en laat maar weten wat het geworden is!!!Groetjes, Sissi
Dag Johanna!Wijzelf trouwen ook in het kasteel van Saffelaere. Lozen Boer zijn we niet gaan bekijken maar Sanderling wel. Wij zijn op Sanderling gewoon een beetje afgeknapt op de vorm van de zaal. Naar ons goesting net iets té lang en smal. Ook de buitenkant vond ik bij Saffelaere net iets meer aanslaan dan van Sanderling. Al vond ik de vrouw wel heel vriendelijk en wou ze ons zeker de nodige aandacht schenken en uitleg geven. Nu, mijn vriend en ikzelf waren niet van de streek, dus voor ons was alles nieuw en kunnen we dus niet afgaan op feesten die we daar hebben meebeleefd. Afgaan op je gevoel zou ik zeggen! Ik denk dat al bij al deze zalen wel aan mekaar kunnen tippen!Groetjes,Lobke. 06/07/07
Allemaal bedankt voor jullie reacties!!!De kogel is door de kerk zoals men zegt... het wordt het Kasteel van Saffelaere... Waarom? Tja, het was een moeilijke keuze want ook Kasteel Sanderling heeft ons hart gestolen qua interieur. Alleen heb je inderdaad bij Saffelaere iets meer een "kasteelgevoel" en kan je bij Sanderling geen echte referenties vinden aangezien de nieuwe eigenaars.Wij willen dat het eten perfect is en ik hoop dan ook dat we met Saffelaere de juiste keuze genomen hebben...