Terug naar overzicht
Hallo! Ik heb onlangs dezelfde zoektocht als jij afgelegd :-) Wij hebben gekozen voor de Kei in Diepenbeek (een gemeentezaal), maar daarvan weet ik nu toevallig dat hij op 7/9 al niet meer beschikbaar is. Parochiezaal van Diepenbeek is héél mooi gerenoveerd, maar daardoor ook een heel gegeerde zaal en niet meer beschikbaar (tenzij je op een vrijdag zou willen trouwen, maar alle zaterdagen zijn al eindeloos op voorhand geboekt). Wij zijn dan ook nog gaan kijken in de Schalm in Boxbergheide en die vonden we ook wel redelijk mooi, maar de Kei vonden we iets knusser, iets gezelliger, dus vandaar de keuze. Diepenbeek heeft dan ook nog (vrij van traiteur) zaal Terloght en het Gildenhuis in het centrum, en interessant aan de gemeentezalen is dat de prijs enorm zakt als iemand van jullie of jullie ouders in Diepenbeek wonen. Anders is het de Baenwinning, Roerdomp of Driessent, allemaal van Bart Claes dus met traiteur. In Genk weet ik ook nog van zaal Bethaniën, maar behalve die en de Schalm ken ik er geen meer zonder traiteur...Sorry voor het lange en onsamenhangende antwoord... Succes met de zoektocht!Groetjes!
Bart Claes is ondertussen failliet he, ik denk niet dat de Baenwinning nog een optie is. 't Driessent zou wel nog kunnen (dat viel onder een andere NV). De Roerdomp wordt deels uitgebaat door de Hotelschool, dus het kan zijn dat daar ook nog mogelijkheden zijn. De gemeentezaal in Rooierheide is inderdaad een prachtige lokatie (modern, mooie tuin), maar daar moet je een aparte cateraar voor zoeken en die is inderdaad al veel volgeboekt.
Hallo Wij doen ons feest ook in de zaal van rooierheide ma dit is een zeer gegeerde zaal. Ons kerkelijk huwelijk vind ook plaats in het kerkje langs de zaal. De prijzen voor de zaal zijn inderdaad goed als je in Diepenbeek woont Els
wij trouwen ook in de zaal in rooierheide en dat ligt al maanden vast. De Kei is ook een heel mooie zaal!
Hallo , Dank u wel , ja voor die zaal hebben we al gebeld maar helaas bezet . Dus we zoeken verder eens kijken naar de zaal de kei...
Hey, ja kan van de Diepenbeekse zalen al heel veel vinden online, ophttp://www.diepenbeek.be/fb111dugf1183wync1heic184.aspx Als je heel van boven klikt op de link "online boeken", kan je een profiel aanmaken en kan je de beschikbaarheid van de verschillende zalen zien.Je vindt op de site ook de telefoonnummers van de verschillende zaalverantwoordelijken en de dagen waarop ze liefst gebeld worden...Veel succes!