Terug naar overzicht
dag evyons thema is zwart-rood met een rockachtig accent.me to you beertjes kan wel mooi zijn als thema groetjes ine
Wij hadden eerst niet echt een thema maar hoe verder je in de voorbereidingen komt, komt er al wel eens iets terug en voila, we hebben een thema... Turquoise (is ook de kleur van een hele mooie blauwe zee) dus in die trend zitten we nu....Van me to you vind je wel veel hoor, heb er al ringkussens, gastenboeken, enveloppedozen enz van gezien!succes he xx
Hey Evy (leuke naam trouwens ;-) )Wij hebben niet bewust voor een thema gekozenmaar plots van het ene moment op het andere kwam rood in ons op en die gaan de doortrekken in heel onze trouw.bv kleur van het lettertype van onze menu's en uitnodigingen, rode suitewagens, rode bloemen, enzo.Me to you beertjes kunnen ook wel tof zijn,op mijn neef zijn trouw was het thema winnie the pooh en da was heel tof, iedere tafel was een figuurtje van winnie en ze vriendjes en dat kan wel leuk zijn! veel succesxx
hey wij hebben als thema rood wit..en wij werken hier en daar toch ook met me to you zo hebben wij de taarttopper , gastenboek, 2 grote metoyou beren als decoratie( bruidspaar) me to you afbeelding op ons feestregelement ...suc6
@EvyInderdaad een mooie naam hé hehe. En we trouwen nog in dezelfde maand ook. Hoe had je neef zijn thema dan uitgewerkt met winnie de poeh?Met een bepaald kleur kan je eigenlijk ook veel doen.
@Angelique: waar heb je de beren en je gastenboek gehaald? Een feestregelement is ook tof hé. Hoe ga je deze op de tafels zetten?
@Kelly: turquoise is mijn lievelingskleur. Voor wat heb je zoal dit kleur gekozen?
wij werken met een kleurenthema ivoor, zacht geel en zacht grijs. De hoofdkleur is ivoor, want dit is de kleur van mijn kleedje en de mannen zullen een ivoorkleurighemd aandoen. De bloemen, versieringen (tafelbekleding, hoezen over statafels op receptie, ...) zullen voornamelijk ivoor zijn. De kleuren geel en grijs gaan we gebruiken als accentkleur. Ik wil een boeketje van pioenen en rozen, waar zacht geel in voor komt. de mannen dragen een grijs kostuum. de uitnodigingen zullen in het ivoor, geel en grijs zijn. :)
hey mijn gastenboek heb ik al jaren geleden gekocht in de expo taarttopper komt van het bruidsparadijsen het me to you bruidspaar komt van toys een speelgoedwinkel bij me in de omgevingons feest regelement word in rode kaders namelijk de TOLSBY gestoken :-) van de ikea
Hey Evy, momenteel zijn de dassen van de mannen in het turquoise, de enveloppen vd uitnodigingen (nog niet definitief) en de uitnodiging is ook zowat strand- zee achtig.Vorige week in de 'fun' turquoise papier gekocht, heeft nog geen doel maar dat komt wel he, hoop ik hihi. Bedoeling is om er misschien iets mee te proberen voor het misboekje...