Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema

29-10-2012 20:27:26
Hallo,

Welk thema hebben jullie gekozen? Is er toevallig iemand die met me to you beertjes werkt?

Groetjes!

Evy
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 967

ine
11-4-2014
 Meld misbruik29-10-2012 20:36:53

dag evy
ons thema is zwart-rood met een rockachtig accent.
me to you beertjes kan wel mooi zijn als thema
groetjes ine

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 20:38:17

Wij hadden eerst niet echt een thema maar hoe verder je in de voorbereidingen komt, komt er al wel eens iets terug en voila, we hebben een thema... Turquoise (is ook de kleur van een hele mooie blauwe zee) dus in die trend zitten we nu....Van me to you vind je wel veel hoor, heb er al ringkussens, gastenboeken, enveloppedozen enz van gezien!
succes he xx

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 20:52:39

Hey Evy (leuke naam trouwens ;-) )
Wij hebben niet bewust voor een thema gekozen
maar plots van het ene moment op het andere kwam rood in ons op en die gaan de doortrekken in heel onze trouw.
bv kleur van het lettertype van onze menu's en uitnodigingen, rode suitewagens, rode bloemen, enzo.
Me to you beertjes kunnen ook wel tof zijn,op mijn neef zijn trouw was het thema winnie the pooh en da was heel tof, iedere tafel was een figuurtje van winnie en ze vriendjes en dat kan wel leuk zijn!

veel succes

xx

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik29-10-2012 22:30:10

hey

wij hebben als thema rood wit..

en wij werken hier en daar toch ook met me to you
zo hebben wij de taarttopper , gastenboek, 2 grote metoyou beren als decoratie( bruidspaar) me to you afbeelding op ons feestregelement ...

suc6

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 22:43:15

@Evy
Inderdaad een mooie naam hé hehe. En we trouwen nog in dezelfde maand ook.
Hoe had je neef zijn thema dan uitgewerkt met winnie de poeh?
Met een bepaald kleur kan je eigenlijk ook veel doen.

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 22:44:41

@Angelique: waar heb je de beren en je gastenboek gehaald? Een feestregelement is ook tof hé. Hoe ga je deze op de tafels zetten?

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 22:47:21

@Kelly: turquoise is mijn lievelingskleur. Voor wat heb je zoal dit kleur gekozen?

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik30-10-2012 0:02:18

wij werken met een kleurenthema ivoor, zacht geel en zacht grijs. De hoofdkleur is ivoor, want dit is de kleur van mijn kleedje en de mannen zullen een ivoorkleurighemd aandoen. De bloemen, versieringen (tafelbekleding, hoezen over statafels op receptie, ...) zullen voornamelijk ivoor zijn. De kleuren geel en grijs gaan we gebruiken als accentkleur. Ik wil een boeketje van pioenen en rozen, waar zacht geel in voor komt. de mannen dragen een grijs kostuum. de uitnodigingen zullen in het ivoor, geel en grijs zijn. :)

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik30-10-2012 8:12:04

hey

mijn gastenboek heb ik al jaren geleden gekocht in de expo
taarttopper komt van het bruidsparadijs
en het me to you bruidspaar komt van toys een speelgoedwinkel bij me in de omgeving

ons feest regelement word in rode kaders namelijk de
TOLSBY gestoken :-) van de ikea

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-10-2012 12:30:08

Hey Evy, momenteel zijn de dassen van de mannen in het turquoise, de enveloppen vd uitnodigingen (nog niet definitief) en de uitnodiging is ook zowat strand- zee achtig.Vorige week in de 'fun' turquoise papier gekocht, heeft nog geen doel maar dat komt wel he, hoop ik hihi. Bedoeling is om er misschien iets mee te proberen voor het misboekje...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...