Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chocoladethema

30-10-2012 9:03:10
Hallo!

Als thema van ons huwelijk (een lijn die we willen doortrekken van bij het begin tot op het einde) denken wij aan "chocolade"... Omwille van zijn symbolische betekenis én omdat we er allebei verzot op zijn.
Was iemand al op zo'n chocoladethemabruiloft aanwezig?
Heeft iemand ideetjes?

Alvast een grote dankjewel!

Groetjes,
Sofie.

Sofie
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 785

Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik30-10-2012 9:15:47

Een chocoladefontein met allemaal stukjes fruit, marshmellows,... Dit kan je doen als dessertenbuffet en nadien de hele avond laten staan. Tijdens het dansfeest zijn van die kleine chocoladeknabbels wel een fijne afwisseling denk...

Als bedankje kleine chocolaatjes in een gepersonaliseerde verpakking of kleine flesjes chocoladejenever

Dit zijn zowat de voor de hand liggende zaken waar ik aan denk ...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-10-2012 9:38:54

* Werken met chocoladebruin als themakleur voor uitnodigingen, dassen, ...
* Een choc-o-lait als bedankje of een ik -koe-van-joe koetjesreep
* Tafelverdeling: elke tafel is de smaak van een chocoreep vb praliné, fondant, coco, ...

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik30-10-2012 11:22:06

Die Rebecca zit toch vol goede ideeen he!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-10-2012 11:32:36

Lol, ik ben gewoon al te lang verloofd. Dan doe je ideeën op voor 10 huwelijken en heb je tijd genoeg om over alles lang na te denken!

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik30-10-2012 11:39:43

Beste Rebecca,

Dat klopt! Ik zie jou heel vaak verschijnen in reacties... Heel fijn om je zo in te zetten om anderen te helpen met hun huwelijk! Ik hoop dat je evenveel respons en ideeën terug krijgt (als je dat nog nodig hebt tenminste ;)).

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik30-10-2012 11:50:28

Rebecca, het is niet lang meer he, jullie huwelijk zal er snel zijn hoor en dat van ons ook, hihi :)

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik30-10-2012 11:59:22

Wat een leuk thema! Dat zou helemaal mijn ding zijn! Alleen jammer dat mijn verloofde geen chocolade eet . De ideeën van Rebecca zijn heel leuk!
Ik zou 's nachts warme chocomelk geven maar ik zie net dat je in het midden van de zomer trouwt dus dat is dan misschien niet echt ideaal.
Misschien ipv de typische bruidstaart bij een chocolatier een chocoladepronkstuk laten maken?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-10-2012 12:33:42

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker thema!!!!!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik30-10-2012 14:56:13

ik zag ook al mensen die een merci'tje gaven als bedankje
leuk idee chocladethema
foto's laten maken bij leonidas ofzo, verlovingsfoto's tijdens workshop chocolade
vlak na sinterklaas veel chocolade kôpen, tegen de zomer smelten in een malleke met een vorm naar jullie keuze voor de bedankjes, idd elke tafel een andere chocolade figuurtje ....

alleen voor mensen als ik die alleen al van de geur migraine krijgen niet echt ideaal ;)

hmm als ik nog ideetjes krijg geef ik een seintje

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik30-10-2012 17:42:16

Grappig, Sarah... voor de verlovingsfoto's hadden wij hetzelfde idee als dat wat je voorstelt! Dit leek ons fijn om te doen...
Dankjewel voor de tips...
Ook de andere mensen die reeds reageerden, dank je.
Indien er nog nieuwe ideeën bruisen, laat ze zeker horen... Ik ben benieuwd naar de resultaten van al deze creatieve breintjes van wie ik hier al heel veel heb kunnen lezen en zal het niet laten ook jullie te helpen wanneer ik kan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...