Terug naar overzicht
Oooh dit is kei mooi en ga ik ook maken :) Maar hoe ga je die bloemetjes maken??? Gewoon knippen of op een andere manier? En waar haal je die parelprikkers?Ik denk dat de combinatie ivoor - zacht roze een goede combinatie is gelijk op de foto en cappuccino - fuchsia!
Volgens mij zal zachtroze of van dat oudroze mooier zijn bij cappuccino dan fushia. Misschien vind je in een kopieerwinkel of Makro wel goedkoop papier. Geen idee of het goedkoper is dan bij AVA.
Je kan ook altijd eens bij pippoos kijken?
Als je veel materiaal nodig hebt, kan je ook bij een bedrijf dat kantoorartikelen levert eens navraag doen i.p.v. in een winkel. Lumap n.v. is daarvoor heel gekend.
bij ons in floralux vind je het wel redelijk goedkoop ook de isomoballen maar dit kleur van roze is natuurlijk niet in de basis kleuren . nog niet eens online gekeken ?de bloemetjes worden normaal geponsed http://pizzazzerie.com/parties/tutorial-how-to-make-a-p... hier vind je verschillende parelpins http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/ iverschillende shops zoals aveve en de stock vind je ze normaal ook.
Ik ben daarstraks bij Pïpoos in het Wijnegem Shopping Center geweest en daar heb ik zo'n bloemetjesknipper gevonden!
Mooi en leuk idee - hopelijk lukt het je!
Danku Tima voor de tips!
Amai das mooi! spijtig genoeg ben ik niet creatief en heb ik nog minder geduld.Misschien in de action...
ik kocht inderdaad een bloemenponsje,ik kocht bij ava van verschillende kleuren een blad om zo de kleuren te kunnen matchen en jurgen te laten mee beslissen (ben toch een brave bruid he ;) )Er steekt wel wat werk in inderdaad maar ja ik heb nog 275 dagen he hihiIk ben juf en kon heel goedkoop de isomobollen kopen gelukkig ;)groetjes sarahmomentele stand van zaken :
ohja ik ga de pareldingeskes online bestellen, voorlopig pinnetjes en pailletekes gebruikt zodat ik mijn test fase al kan doen ;)
MOOI! Ik ga er binnenkort eens aan beginnen se!
ps:uiteraard heb ik al op internet gekeken, ik doe niets anders ;)
is toch een groot karwei hoor lieve charlotte zeker ni onderschatte