TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
klara
15-9-2007
|
1-10-2006 22:27:16
Hoi Vicky,
wij zijn ook druk op zoek naar een feestzaal Leuven-Tienen. Ik kan je zeggen dat ik al een aantal feesten heb mogen meemaken in Berkenhof Bierbeek: prijs/kwaliteit goed. Altijd heel goed geamuseerd. Van de rest heb ik al gehoord maar nog geen feest meegemaakt.
Wij twijfelen tussen de waterhoek in geetbets of Hof te Rhode in Schaffen bij diest.
Wanneer is de grote dag?
Groetjes klara
|
|
Vicky
2-2-2008
|
2-10-2006 8:20:18
Dag Klara,
we hebben nog geen exacte datum. Het zal zeker 2008 worden, maar de datum hangt een beetje af van de keuze van locatie. Immers, als het Berkenhof zou worden, dan kan het enkel in de winter, want we willen op een zaterdag trouwen en tussen 1 april en 1 november kan dat in Berkenhof enkel als je met meer dan 100 bent... Bij jullie? Ik ken de zalen die je noemt ook alleen van naam... dus sorry, ik kan je ook niet verder helpen.
|
|
klara
15-9-2007
|
2-10-2006 9:10:43
Goeiemorgen,
de datum hangt af van de zaal die we kiezen: waarschijnlijk september-oktober 2007.
Veel succes met je zoektocht.
Groetjes Klara
|
|
Kathleen
16-9-2006
|
2-10-2006 20:01:51
Onlangs hebben wij een feest gehad in het Berkenhof in Bierbeek. Ik vond het eten niet lekker, de bordschikking was niet verzorgd, de services was ronduit slecht. Je moest meerdere malen vragen om de glazen te vullen en ze kwamen veeeel te weinig rond met drank. De zaal op zich vind ik ook niet leuk aangezien het geen open zaal is. Doordat er muren staan zitten al de gasten eigenlijk apart in ruimtes wat een nadeel is om de ambiance goed op gang te krijgen. Je mag er ook niet roken, dus als je veel gasten hebt die roken staan die 's nachts buiten en de rest van het volk binnen. De Adelijke belofte is wat betreft keuken verfijnder maar de zaal is daar eigenlijk vrij klein, tenzij je in de brasserie zelf al je volk zou zetten. Uiteraard speelt het aantal genodigden een rol in de keuze van de zaal. Waarom ga je eens niet kijken in de Faculty Club? De andere zalen ken ik niet. Veel succes met je zoektocht! Bruidje 15dagen getrouwd en nog steeds aan het nagenieten x
|
|
Vicky
2-2-2008
|
4-10-2006 16:32:08
Klara & Kathleen,
kunnen jullie een idee geven van wat jullie ongeveer per persoon betalen, all-in?
Vicky
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
5-10-2006 14:13:35
Vicky, wij zijn op 16 sept ll gehuwd en hebben onze feest in De Venkel gedaan en niets dan possitieve commentaar gekregen - het was super. Als je twijfelt over de grootte van de zaal, wij waren met 110 en dat ging perfect - nog plaats genoeg om te dansen. Het eten was super lekker en de hapjes tijdens de receptie ook (heb ik gehoord want heb er zelf door de drukte niet van kunnen proeven ;-)) Succes
|
|
Vicky
2-2-2008
|
15-10-2006 12:10:17
Ingrid,
we zijn net naar de Venkel gaan kijken, mooi hoor, maar de baas is wel een beetje een rare en ik vind de prijzen ook niet even duidelijk. Kun je mij zeggen wat jullie hebben genomen en hoeveel je daarvoor hebt betaald?
Vicky
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|