Terug naar overzicht
Wat een jurk! daar ga je echt een entrée mee maken :)Heerlijk gevoel, hé, je jurk gevonden te hebben...
wow mooi kleedje echt en nu aftellen ik moet nog gaan kijken naar een kleedje heb wel al een gedacht en das ook al iets e
Ik heb ook een Cymbeline ' de Oui 52 ' Een speciale jurk met echt een klasse uitstraling. Die van jou is super mooi !
Kathleen, inderdaad een heel stijlvol kleed. Proficiat met de keuze, nu kan je op jacht naar schoenen en andere accessoires!
De oui 52 is ook een pracht van een jurk! Ik vroeg me nog af of ik men kleed in een andere winkel goedkoper kan vinden?
Ik heb die van mij euro 1280,- betaald bij Lilian Claes in Herentals.Gr, Peggy
Die van mij kost 2150 euro in Brussel....vind ik best wel veel....
@Kathleen je ziet dat aan die van u wel meer stof zit dan aan die van mij. Die van mij is een superlichte jurk met een minisleep omdat ik op een strand trouw en geen zin heb om met een mega jurk te sjouwen op een vliegveld. Minder stof = minder duur denk ik.Het is inderdaad geen goedkoop kleed van jou. Maar als het rechtstreeks van de verdeler is, lijkt met het toch bijna onmogelijk om hem op een ander goedkoper aan te treffen.Voordeel aan de jurken van Cymbeline is, ze hebben niet veel meer nodig want het kleed is zo al speciaal genoeg. Ik heb geen sluier omdat ik een hele mooie rug heb en ik hoef geen halsketting want mijn kleed is helemaal in kant tot boven. Mijn hals is een juweel op zich.
Ja,klopt wel wat je zegt!Ik ga enkel nog eens bellen naar Le Chapeau en jpc collection om daar de prijs te vragen voor men kleed....Ik zie dat kleed van jou perfect op een strand!Dan zwiert dat mooi in de wind:)