Terug naar overzicht
Ik zou rekenen 1/2 fles per persoon. Komt neer op 3 glaasjes pp. Als u receptie slechts een uur is misschien is minder dan ook nog goed. Of aankopen bij een brouwer en dan hoef je enkel te betalen wat je hebt verbruikt?
Ik zou ook niet te veel rekenen.Wij hadden 90 flessen voor 120 personen :-) en ik denk dat wij er nog zeker 40 over hadden...en we hebben de cava uiteindelijk de ganse nacht geschonken :-)groetjes
dit kan je best bespreken met drankenhandel. Zij hebben hier een goed zicht op en nemen overschot gewoon terug ( bij ons toch, maar bij mijn weten is dat overal wel zo)
De feestzaal bij ons rekent met 1/2 fles per persoon
hoi Krista,Wij doen ons feest in Roeselare (Fabriekspand) en onze traiteur vond het niet erg als we onze cava en wijn ergens anders gingen halen. Noch hij, noch de zaal vragen kurkrecht, wat wel aangenaam is. Wij doen een korte receptie (iedereen blijft ook voor het eten dan) en hij zei dat we daarvoor 1/2 fles moesten rekenen en enkele reserveflessen. Voor de dessertbuffetgasten was 1 fles per 3 personen genoeg. Voor wijn eveneens rekenen op 1/3 wit en 1/3 rood per persoon en reserve. Hij zei dat hij altijd zo rekent en nooit tekort heeft
er gaan 7 glaasjes uit 1 fles...
bedankt voor jullie reacties.
Marlies,Met welke traiteur werken jullie in het fabriekspand?Wij trouwen daar ook volgend jaar, en hebben nog geen keuze gemaakt!
Onze feestzaal rekent 1 fles voor 3 personen