Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsfeest

31-10-2012 9:46:05
Eventjes niet online kunnen zijn wegens de verhuis, maar deze is nu achter de rug dus we kunnen ons weer volop concentreren op de trouw.
20/10 hadden we afspraak met onze DJ. Onze DJ moesten we nemen van de zaal, dus ik had hier toch wat stress rond, maar nu ik hem gesproken heb, heb ik er wel moed in. Hij weet wat we willen.
Afgelopen zaterdag was mijn proefkapsel en proefmakeup-dag. Ook deze was supergeslaagd (desondanks dat mijn haar nog net ietsje te kort is voor het kapsel, dus komende 7maand mag ik niet meer naar de kapper). Het kapsel vind ik echt wel speciaal, maar dat wou ik ook. Een hele Grace Kelly look. Dat gaat niemand voelen aankomen :-)
30/11 hebben we onze eerste afspraak met de pastoor, dus ook daar gaat schot in de zaak komen.
En 1/12 willen we dan ons verlovingsfeest geven. Desondanks ik een 3maand niets hebben kunnen doen voor de trouw, denk ik wel dat we nog op schema zitten.

Ivm het verlovingsfeest: We willen het in onze nieuwe thuis geven met de familie, zodat de bruidsmeisjes elkaar al leren kennen voor de werkelijke dag.
Hiervoor moet ik nog een menu'tje in elkaar steken. Omdat we met 16man zijn ben ik op zoek naar iets niet-tijdsrovend, maar wel feestelijk en iets dat ik gewoon kan klaarmaken op voorhand en geen tijd meer moet insteken op het moment zelf. Iemand tips?

Bruidje2013
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 628

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...