Terug naar overzicht
Eerst een dikke proficiat!Het zijn heel mooie foto's, jullie stralen echt op de foto's!En een heel mooi kleed, speciaal kleur, het verandert precies met de lichtinval...Nog veel geluk samen!Groetjesxx
Echt super mooie foto's Fleur!En dat kleed...stond je echt formidabel!!!Geniet nog lekker lang na met je man! :-)groetjesSandra
Weer zo hele mooie foto's van jullie!!!
Mooie foto's en een prachtige jurk. Ik vind het een heel mooi kleur. Zo zie je maar dat het niet altijd wit hoeft te zijn. Proficiat!
Prachtige foto's! Je kleed stond je fantastisch goed! Mooi koppeltje! Veel geluk samen! Groetjes
knappe fotos en je had een hele mooie jurk geniet van jullie huwelijksleven
Fleur, je hebt lang moeten wachten op de foto's maar dat waren ze zeker waard! De Lily girls hebben jullie liefde prachtig in foto's gegoten. Dat kan niet anders als een prachtig trouwalbum worden!Rebecca
Amai super mooie foto's!!!
Zeer mooie foto's! Wij hebben ook gekozen voor de Lily girls, dus ik kijk al uit naar de samenwerking met hen op die dag!
Delphine!Een hele goede keuze! wij zijn super tevreden over hen!Ze zijn zeer professioneel. Twee heel vriendelijke vrouwen ook!Groetjes
mooie fotos geniet van jullie verdere leven samen
Zalige foto's Fleur. En de laatste vind ik kei grappig - ik onthoud de pose ;-) Heb nl ook de Nova besteld maar dan wel in het wit. Bedankt voor deze mooie foto's die mij opnieuw doen hunkeren naar mijn eerste pas!!PROFICIAT