Terug naar overzicht
Allemaal dezelfde (kleur) das?grtjsA.
of zo een soort 'doekje' in eenzelfde kleur voor in de zak van de kostuumvest, als je begrijpt wat ik bedoel
Hey Eline,Wij leggen ook geen kostuum op voor de suite maar ik ga waarschijnlijk wel iedereen dezelfde das en pochette doekje geven. Zo is het toch een beetje gelijk. Mocht iedereen het zien zitten ging ik ook vragen om een donker pak aan te trekken (zwart, donkergrijs of donkerblauw) en een effen hemd. Hopelijk lukt het maar ik ga er niet in stressen mochten ze het niet zien zitten.Groetjes
Bij ons iedereen een turquoise das en de bruidegom ook een turquoise pochet (ZIJN idee, flink he )
Als de rest wel een bloem ziet zitten, kunnen zij dat wel doen en je aanstaande niet. De meeste mensen zullen wel zien of weten bij wie jij hoort :-)Zelf koop ik ook voor iedereen dezelfde das; De mannen zijn bij ons op dat vlak gemakkelijker als de vrouwen. Daar begin ik niet aan. Heb wel laten weten dat het tof zou zijn als ze iets blauws zouden dragen...
Wij hebben voor iedereen dezelfde das. Voor de vrouwen ga ik ervna uit dat ze willen matchen met de man en zo is iedereen in onze kleurcode
ergens op pinterest staat foto van de bruidegom en zijn mannen die een actiefiguurtje hebbe opgespeld.Is best grappig, zodra ik het vind plaats ik het hiergroetjes sarah
ik vind ze momenteel ni, weet ook ni op wat voor onderwerp ik dat moet zoeke
Dankjewel allemaal!Ik hou al jullie ideetjes zeker in mijn achterhoofd
hehe ik heb ze eindelijk gevonden :
Is inderdaad wel grappig.Maar denk dat mijn ventje dat ietske 'te' gaat vinden.Zal waarschijnlijk een doekje worden, want eenzelfde das lukt al helemaal niet.Hij heeft het niet zo voor dassen, voelt zich daar nogal bevangen in (al vind ik het wel iets sexy hebben ) Maar ja, hij moet er zich ook goed bij voelen e...Vandaar zijn we nu op zoek naar allemaal dezelfde kleur zakdoekjes die in het borstzakje passen.
stropdassen.org, daar hebben wij onze dassen van en ook pochetje...Wel tof die actionfiguurtjes! nog nergens gezien.... en ja, mannen blijven toch een beetje kind he hihi
http://www.stropdas.org/ deze bedoel ik, zijn er echt heel tevreden van en moest pas betalen na de levering.... kom je ook niet veel meer tegen!!!!!!
Wij hebben daar ook besteld. De bruidegom draagt iets anders dan die das hoor ;-) Het is enkel voor de suite.We hebben hen dit weekend op de hoogte gesteld van de dassen (en meegegeven), maar ze waren er precies niet dolenthousiast over :-(