Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips gevraagd voor m'n planning

31-10-2012 13:47:09
Dag mede-bruidjes,

vrijdag gaan we naar 2 zalen kijken. Eentje is een eerder traditionele feestzaal. De andere is een restaurant (www.offcourse.be) . Wat ons daar eigenlijk aanspreekt is het concept "High Tea".
We zijn niet zo voor het traditionele trouwfeest, en een echt dansfeest moet ook niet voor ons. We hebben 2 kinderen (6 en 8 tegen de trouw) en we willen hen ook zo veel mogelijk laten genieten van de dag.
Maar als we die High Tea zouden doen, zit ik toch wel wat vast met de avond.
Ik had gedacht rond 11u ofzo de wettelijke trouw te doen. Er is geen kerkelijke trouw.
De High Tea is in de namiddag en is echt wel een maaltijd. Maar wat dan...
Ik zou 's avonds toch nog iets met "de jonge garde" willen doen, als afsluiter.

Tips?

Katrien
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 827

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik31-10-2012 13:56:19

's avonds kan je dan nog wel 'een stapje' gaan zetten he, antwerpen city is vlakbij!
Wat wil je precies? nog een etentje? Wat ook super is, is een candellight cruise met de flandria! (perousse) das dan wel met eten bij.
Coctails gaan drinken????
of wat zoek je juist?

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:02:37

Ik woon op Linkeroever en mijn ervaring is dat ze daar niet al te vriendelijk zijn, ik hoor dit ook van meerdere mensen.

De Captains Lounge er naast is niet zo mooi om te zitten maar veel beter qua service en het mooie uitzicht is het zelfde.

Wij doen een middagfeest op het Zuiderterras aan de overkant. Feest duurt tot 18 uur. Mijn vriend heeft het plan om als de sfeer er heel goed inzit toch nog af te zakken naar Den Engel of De Vismijn om de avond af te sluiten.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:05:12

hihi peggy, vvw is onze zaal :-)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:06:20

Wel ja, een etentje is niet echt de bedoeling denk ik. Nu moeten we vrijdag de details nog krijgen, hé. Maar op de site staat dat die "high tea" bedoeld is als maaltijd. Laat op de avond gaan we misschien nog wel een hapje willen eten, maar echt een volledige maaltijd gaat niet meer echt nodig zijn, volgens mij.
Ik ben dus echt nog op zoek naar iets wat we 's avonds kunnen doen. Echt "uit gaan" is niet voor ons weggelegd. Dus een kroegentocht ofzo gaan we zeker niet doen.
Maar wat dan wel, hé?? Haha. Daarom dus dat ik hulp nodig heb.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:09:02

@Peggy: wij wonen ook op LO, maar zijn nog nooit naar de Off Course geweest. Onze buren zijn er wel al geweest, en die waren er toch positief over. Verder nog geen ervaringen gehoord, eerlijk gezegd.
Wat doen jullie juist in de namiddag? Een uitgebreide receptie?

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:16:22

Wij hopen rond 12 u te trouwen in het stadhuis en dan hebben we een uitgebreide receptie met live muziek op het Zuiderterras. Van 13 u tot 14 uur hapjes, om 15 uur walking lunch, om 16 uur bruidstaart en om 18 uur receptie gedaan.

En ofwel gaan we daarna naar huis ofwel zetten we nog een stapje in één of ander café

Wij zien onze receptie eerder als een verplicht nummertje voor familie en vrienden. Wij trouwen in het geheim op Kreta in augustus met onze 2 kinderen er bij. Pas na onze vakantie gaan de uitnodigingen weg en weten ze dat we eigenlijk al getrouwd zijn.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:23:24

Da's juist, jullie trouwen op Kreta, 'k was het vergeten. :-)
Geniet ervan!!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:37:15

Ik zou in jullie plaats een etentje doen met jullie 2 kinderen na jullie middagfeest.

Gewoon intiem om 'jullie' dag af te sluiten.

De candle light cruise lijkt me daar wel geschikt voor.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:44:39

Bowling met speeltuin ? Ook op LO

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-11-2012 9:25:05

Hey,
ik weet niet of er iemand dit topic nog volgt, maar even een update geven.
Blijkbaar is de Off Course vorig jaar overgenomen. De nieuwe eigenaars zijn echt toffe mensen. We hebben heel veel uitleg gekregen, veel info meegekregen die we thuis kunnen bekijken, en in de loop van de week ga ik haar bellen of mailen om te zeggen waar ik juist offerte van wil hebben. Waarschijnlijk zelfs 2 of 3 verschillende opties om goed te kunnen vergelijken.
Bij de Watermeulen hebben we ook 3 verschillende offertes meegekregen. Maar we vrezen dat de Watermeulen wat te groot is voor het aantal personen dat we gaan uitnodigen.
Maar het is dus allemaal goed meegevallen vrijdag!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-11-2012 11:37:20

leuk leuk, ik ben nog niet in de of course geweest ze maar alst mooi weer is, kunnen we eens uitproberen (wheiei gaat nog lang duren...)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-11-2012 11:41:55

Dat het in april maar mooi weer is, haha. :-)
Maar "Antwerp in the winter" is ook mooi, zene.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik5-11-2012 11:57:40

De Watermeulen heeft ook kleinere zalen hoor ! En die hun eten is altijd wel verzorgd.

Rond de periode dat je trouwt staan er altijd springkastelen in de tuin. Leuk voor je kindjes.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-11-2012 14:00:28

Hey Peggy, de Watermeulen heeft 2 zalen, een grote en een kleine. De kleine is al bezet, jammer genoeg.
En het springkasteel staat er niet meer standaard in die periode. Want er werd gezegd dat er wel zou voorgesteld worden om een springkasteel te huren, samen met de mensen die de kleine zaal huurden. Uiteraard als we dat goed vonden. Maar dat is dus niet meer standaard in de prijs (vorig jaar nog wel, dat weet ik).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...