Terug naar overzicht
Ik weet niet van welke regio je bent, maar Elsika (t'ballonneke) uit Brugge, doet ballonversieringen en die komen dit zelf allemaal in de kerk/zaal plaatsen.Zo dat je daar niet wakker van moet liggen.Voor de kerk gaan wij enkel voor bloemversiering nl., een kokertje met twee roosjes aan de stoelen en dan een altaarstuk en een stuk aan de lezenaar (via de bloemenwinkel).Voor de zaal (hebben we niet echt versiering nodig) maar ik had ballonnen gezien op internet die echt wil en daarvoor zijn we naar t'Ballonneke geweest dan. 4 grote ballonnen (90 cm) afgewerkt met tulle.Veel succes met de voorbereidingen!groetjes,
Jana, welke bloemenwinkel hebben jullie genomen?
Wij hadden tule strikken in de kerk, zowel rond onze bankjes als rond de stoelen langs het gangpad (bloemen lukten niet bij ons omdat het gesloten leuningen waren, je kon die dus nergens aan vastmaken).. niet moeilijk maar een leuk resultaat! zie ook http://wedspiration.com/2011/03/wedspiration-in-de-kerk/ , hiervan haalde ik wat inspiratie ;-) t lukt me helaas niet op hier een foto van bij ons in dit bericht te 'plakken'... Groetjes!julie
Hey Jana en ook @Rebecca,Bloemen Helianthus uit Sint-Niklaas gaan in gans vlaanderen, want zij werken met een aantal teams. Zeker de moeite waard om er eens te informeren, want zij werken met diverse formules. Grtj. en veel succes.
Rebecca, na lang zoeken naar een bloemenwinkel hebben we gekozen voor bloemen en meer uit oedelem. Hij toont eigen voorbeelden (niet uit een boek dat gekocht kan worden) en hij heeft mooie creaties en de prijs valt ook nog mee! Prijs is natuurlijk afhankelijk van de soort bloem en het seizoen natuurlijk. Maar wij betalen ongeveer 350 euro voor bruidsboeket, twee mini versies voor de bruidskindjes, altaarstuk, stuk voor de lezenaar en 10 stoelversieringen. Groetjes