Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleuren uitnodiging?

31-10-2012 17:18:45
Hoi bruidjes!
Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken, maar komen niet echt overeen welke kleuren we willen gebruiken. Ikzelf zie graag een uitnodiging met wat 'felle' kleurtjes in, maar hij wil dan eerder een uitnodiging in wit-ecru-beige tinten (want volgens hem zijn dat toch wel de 'trouwkleurtjes' :p)
Dus vroeg ik me af welke kleurtjes bij jullie terugkomen in jullie uitnodiging? Kiezen jullie voor een klassieke uitnodiging of mag er daar wat meer kleur inzitten? En hoever gaan jullie daarin? Een klein detail in kleur of de hele uitnodiging?
Tips/foto's zijn altijd welkom :)
groetjes!

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1227

ine
11-4-2014
 Meld misbruik31-10-2012 17:54:39

als er een kleur terug komt in jullie huwelijksthema kan je dit eventueel ook gebruiken voor jullie uitnodiging.
ik trouw in het rood en mijn vriend en ik zijn beide grote rockfans dus is het thema van ons huwelijk zwart-rood. dit hebben we ook doorgetrokken tot de uitnodiging. en moet zeggen we hadden wat vrees vo de reacties want ja zwart da hoort nie bij e huwelijk ma iedereen vond het mooi.

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 18:00:25

Er komt niet echt een kleur terug, wij werken wel met het thema film. Dus gaan we werken met die filmstrook in onze uitnodiging, maar heel de uitnodiging zwart-wit maken zoals die filmstrook zie ik niet echt zitten daarom dat we nog een ander kleur/kleuren willen gebruiken.
Ikzelf zou ook voor zo'n speciale kleurencombinatie durven gaan zoals bij jullie, maar dat zal mijn ventje niet zo zien zitten...daarmee ben ik op zoek naar de gulden middenweg :)

ine
11-4-2014
 Meld misbruik31-10-2012 18:25:09

ah zo ik snap het eum ke denke
je kan mss voor een licht kleur gaan die jullie beiden mooi vinden?
ik denk aan licht-blauw,lila, zachtroze, zalmkleur, lichtrood
dan is er een kleurtje bij maar is het ook niet te fel voor je vriend?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 18:29:12

Wij hadden gewoon uitnodigingen in zwart met beige, maar wat ik ook mooi vond waren kleuraccenten. Die vind je veel bij kaarten van bv. Buromac. Meestal gaat het dan om een kleuraccent bij de namen van het bruidspaar of het kader/achtergrond waarin de tekst staat of een leuke tekening/vorm doorheen de uitnodiging in een bepaalde kleur, een lintje of strikje dat een leuk kleurtje heeft... maar ik vind het dus zeker niet mis. Je kunt ook klassieke kleuren combineren met een leuk kleurtje vb. beige/bruin met groen of geel bv. http://www.buromac.be/vl/la-vie-en-rose?oper=detail,kaa...

Succes!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik1-11-2012 9:26:03

Hey Delphine,
Onze uitnodiging is een wit ecru kaartje, met bruine en licht roze letters.
Het wordt gedrukt in letterpress wat het iets specialer maakt
Ik stuur het ontwerp anders eens door.
Volledig zwart zou ik nu ook niet nemen. Een beetje kleur mag wel.
Groetjes

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik1-11-2012 10:17:58

:-) ik ken dat!
Op zoek naar de gulden middenweg...
En waarom geen sobere hoofdkleur en een accent in een fel kleurtje (jullie namen bijvoorbeeld)?

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 14:34:45

@ Mieke: je mag het wel eens doorsturen als je wil
@ Eline: ja zo wil mijn ventje het doen, maar ik zou het liever andersom doen, hoofdkleur feller en de rest lichter :p

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik1-11-2012 20:03:38

Delphine, wil je je email adres eens doorsturen. Ik kan via de berichten box hier op deze site niets invoegen .

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik1-11-2012 20:08:08

ik ben lekker stout geweest heb in ava van verschillende kleure een kaartje gaan hale nom zo de kleuren bij elkaar te legge zo zag het vriendje ook in dat bij bruin/beige, en taupe(donker bruin) best iets als fuchsia past (uiteindelijk trek ik zelf nu ook meer naar een zacht roze)

groetjes

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 21:03:35

Mieke, mijn adres is delphi86@hotmail.com

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik2-11-2012 12:12:26

Wij overwegen om rood-wit te nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info