Terug naar overzicht
Gelijk heb je! Ik zou het ook zo doen moest ik alles terug kunnen draaien...
Ja en zeker nu merk ik hoeveel er echt willen komen om te profiteren ! Zichzelf uitnodigen en zo ! En ik ben verzot van chinees :-)) En heb eens info gevraagd in wokpalace en het was daar super lekker en ze hebben dat nog vaak dat er mensen komen voor hun huwelijk ! Ik wil echt geen 100 man vragen waar ik er 50 nadien nie meer hoor ofzie ! Ik wil het dan liever kleiner en gezelliger houden :-) Ben nogal heel raar daarin en lig daar al een maand van wakker ! ben eruit ! Geen schijnheilig gedoe :-))
Vanessa,Wat je ook doet, dat maakt niet uit. commentaren ga je ALTIJD krijgen hoe chique of hoe basic je het ook maakt!Dus, geloof me, is er maar 1 regel: maak er het feest van dat JULLIE willen. Dat is de enige manier om helemaal geen spijt te hebben nadien!Geniet nog van de voorbereidingen.Groetjes
hoi vanessa,je hebt groot gelijk... wij doen het ook op onze manier, ik wil me die dag goed en gelukkig voelen, zeker niet geleefd worden... ik merk nu ook al als mensen horen dat we gaan trouwen dat ze ineens terug je "grote" vriend willen zijn, sorry dat hoeft voor mij ook niet hoor ;-)dus ik zou zeggen, doe het op jullie manier, op jullie tempo en het is jullie dag... daar heeft niemand commentaar op te geven, jullie moeten er achteraf met een fijn gevoel aan terug denken dat is het voornaamste ;-)
Fijn dat je gevonden hebt wat je wil! Voor iedereen goed doen is onmogelijk maar jezelf een geslaagde dag geven is zeker haalbaar! Vind het zelf toch ook niet simpel om echt uit te maken wat ik wil maar tracht dat ook niet uit het oog te verliezen.
groot gelijk je hartje volgen praten doen ze toch maar vergeet dat allemaal het moet jullie dag worden en niet die van en ander en geniet er maar van groetjes
Had je al een zaal vastgelegd toen je veranderde?
ja deze is afgezegd ! Ik heb de uitleg gedaan ! Het was parrochiezaal en zie is snel terug verhuurd zeiden ze ! Ze hadden er geen problemen mee !
Goed dat je je hart hebt gevolgd, naamgenoot :-)Ik probeer ook goed voor ogen te houden wat we oorspronkelijk in ons hoofd hadden want idd, je wil precies voor iedereen goed doen terwijl het onze dag is!Ik heb hier eens van een bruidje gelezen van je oorspronkelijke ideeën op papier te zetten zodat je hier altijd naar kan teruggrijpen tijdens de voorbereidingen. Simpele tip maar wel één die werkt, vind ik.groetjes
Soms wil ik het ook helemaal veranderen en het wat kleiner doen, vraag me enkel af: wij hebben al een borg betaalt voor onze zaal en vrees dat je dit niet zo makkelijk terug krijgt?