Terug naar overzicht
Hoi Stefanie,heb je al geïnformeerd bij Sima Tours (lichtervelde), Ceremonie Roger en/of 't Kloosterhof in Tielt? Veel succes met je zoektocht!groetjes, birgit
correctie, tis Cloosterhof met een ceeeeee dus ;)
vergeet het Stefanie.. ik had een jaar op voorhand beginnen zoeken en zelf dan was het al volzet..de enige waar wij dan nog de keuze hadden was sima tours.. daar waren hun 2 bussen nog vrij waarvan wij de keuze hadden dus om te kiezen de welke maar dat was in juli, dus don't know of dat nu nog zo gaat zijn.. ik vrees er wat voor
Hoi,Onze bus (dubbeldekbus met open bovendek) kwam van ceremonie Roger in Meulebeke. Wij zijn in maart 2005 op zoektocht gegaan en huwden pas in augustus 2006. Het enige wat toen nog vrij was bij ceremonie Roger was die dubbeldekbus. We hadden heel veel geluk want dat was de bus die wij echt wilden!!!!Ik vrees er ook een beetje voor want je huwt op een datum dat heel veel mensen op huwen duzs de kans dat je nog iets vind is klein maar je weet nooit! Ik denk dat je niet te kieskeurig zal mogen zijn!Al corona in Brugge gecontacteerd?Debrareeds 53 dagen getrouwd