Terug naar overzicht
Hoi Lien, Wij hebben gekozen voor 1 ceremoniewagen en voor de rest van de suite zorgen we voor zwarte auto's gewoon uit de familie. Niet allemaal van het zelfde merk maar allemaal zwart vind ik ook wel mooi. Zelf hebben we een wagen van bij Pauwels Ceremonie uit Sint Niklaas. Als je wil, zij verhuren ook volgwagens.
Hey Lien,we hebben gekozen voor een Amerikaanse schoolbus van partybusjes.be We gaan hier gezellig met de hele suite rondrijden en daarmee ook foto's nemen. De bus is ook zo ingericht dat er iets kleins gegeten en gedronken kan worden.
Het bruidskoppel gaat met een oldtimer wagen en de suite in een oldtimer bus.
Bij ons hetzelfde als bij Charlotte! We dachten eerst om ook zelf mee te rijden met de bus, maar het leek ons niet echt handig om met die bus te gaan rondtoeren om foto's te maken!
ons vervoer komt ook van Lpp uit Sint-Niklaas! wij hebben een bruidswagen en 3 zwarte jaguars als volgwagens voor de suite. In 1ste instantie waren wij ook voor een bus gaan zien, maar dan zag ik mijn meisjesdroom staan en zijn het uiteindelijk de wagens dan toch geworden ;-) Idd een heel vriendelijke onthaal gehad, echt een super toffe madam!groetjes en nog veel plezier bij de voorbereidingen
Wij gaan enkel voor een bruidswagen, want we vinden ceremonievervoer vreselijk duur.Onze suite zal allemaal in dezelfde soort auto's rijden.
Wij hebben gekozen voor een bus van Vip-Lounge.
wij hebben gekozen voor een koets voor ons en de kindjes en voor de suite een huifkar
Wij gebruiken een oude brandweerwagen aangezien mijn toekomstige brandweerman is. Onze kids zullen dit TOP vinden :-) De suite zal zelf rijden aangezien we voor ceremoniewagens gewoon geen geld hebben, anders had ik hen dit moment of luxury graag gegund maar helaas...Vanaf 's middags hebben wij ook geen wagens meer nodig dus het niet zo dat de suite heel de dag geen glas kan drinken. Eigenlijk enkel in de voormiddag na samenkomst moeten ze nog rijden naar het gemeentehuis en de viering aansluitend, daarna kan het te voet.
mijn vriend rijdt met de moto en ik ben thuisverpleegkundige bij het witgele kruis. Ik had daarom gedacht aan een moto met zijspan en mijn familie in de auto's van de collega's van het kruis. Vond dit best origineel en wss niet zo duur mits ons feestbuget niet erg groot is