TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
25-5-2013
|
1-11-2012 10:51:11
Hey Ruth, leuk om te horen dat je ervan hebt genoten. Ik vind het wel belangrijk dat je naar jezelf luistert, want jij moet die jurk aandoen. Je kan zeker advies krijgen van je omstaanders, maar JIJ bent diegene die KIEST. Normaal weet en voel je het echt wel als het DE jurk is. Misschien moet je nog eens een andere winkel bezoeken die veel ladybirds verkopen of andere merken die in uw budget liggen. Probeer je ook niet vast te pinnen op dat ene beeld van een trouwjurk die je al jaren in je hoofd hebt, want dan ga je je minder openstellen voor andere stijlen. Voort zelfde geld sta je nog beter met een andere stijl he. Ik stond ook met veel jurken mooi, maar het was nooit ni "dat". Uiteindelijk stond ik super goed met zeemeerminnenjurken, terwijl ik dat vroeger afschuwelijk vond. Zo zie je maar, dat je ook eens out the box moet gaan tijdens het passen, je weet nooit wat er uit komt! Veel succes nog !!! :)
|
|
Katia
22-6-2013
|
1-11-2012 13:29:19
Ik herken het gevoel - ik raad je ook aan om het gewoon nog wat tijd te geven en andere winkels te bezoeken. Je gaat dan steeds beter weten wat je wil en niet, en dan ga je ook merken dat je elk kleedje gaat vergelijk met "die ene" dat in je hoofd blijft spoken. En dat is em dan, jouw kleed :-)
Ik was ook héél blij met de pasbeurt bij Koonings, maar ze zijn gewoon te ver. Bovendien zijn ze 150€ duurder dan in België. Waarom? Omdat zij bons uitdelen met 150€ korting ;-)
Ik was persoonlijk heel tevreden van Moderna in Schepdaal (heb daar uiteindelijk gekocht), en in Antwerpen "Couture Ann".
Succes!
|
|
Ruth
26-4-2013
|
1-11-2012 14:22:18
Maar ik hem al besteld...denk dat het dan te laat is om nog rond te kijken, niet?
Groetjes
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
1-11-2012 14:31:05
Ruth, zolang je geen voorschot hebt betaald ...
|
|
Ruth
26-4-2013
|
1-11-2012 14:42:03
Dat heb ik wel al gedaan...maar mag je dan nog wisselen in dezelfde winkel?
|
|
kelly
13-7-2013
|
1-11-2012 14:45:26
Als je het zo snel mogelijk laat weten, dan bestellen ze die jurk niet he! Ik denk toch ook dat je beter wat meer jurken had gepast want idd je WEET het als je JOUW jurk aanhebt en je kan beter op dat gevoel wachten ze want anders krijg je spijt en twijfels....
|
|
Peggy
28-9-2013
|
1-11-2012 16:02:22
Ik had in het begin heel wat twijfels over mijn jurk maar hoe meer ik mezelf zie op de foto tijdens de pasbeurt hoe meer ik me er mooier en mooier in vind. Ik vond mijn jurk wel mooi in de winkel en specialer dan de andere die ik heb aangehad (zo een 40 tal stuks ) maar toch ben ik niet met een wow gevoel naar buiten gegaan. Het is bij mij dus moeten groeien.....en nu 1,5 maand later besef ik pas waarom het deze jurk geworden is.
|
|
Katrien
1-6-2013
|
1-11-2012 20:12:22
Ik heb ook nooit een waw gevoel gehad en ik heb ongeveer 150 jurken aangehad in totaal heb ik 13 winkels gedaan... en nu nog twijfel ik over mijn beslissing maar ja, de knoop moest ooit doorgehakt worden eh.
|
|
Katia
22-6-2013
|
1-11-2012 20:31:29
Inderdaad Peggy, en net als Katrien heb ik er ook zon 150 aangehad denk ik....
Je hoort overal dat je "het voelt", dat je begint te wenen of weet ik wat allemaal. En dat heb ik nooit gehad. Ik voelde mezelf mooi in verschillende kleedjes, maar bij geen enkel voelde ik plots vlinders... en als ik ze dan soms voelde gingen ze snel voorbij omdat ik dat de jurk van naderbij bekeek en er negatieve punten begon aan te zien...
Maar het feit is wel dat ik alle kleedjes telkens met "dat ene kleed" ben gaan vergelijken... En eerst dacht ik: "dat is omdat ik het geruststellend vind te weten dat er altijd dat ene kleedje is waar ik op kan terugvallen, maar ik heb HET kleed nog niet gevonden"...
Maar toen gebeurde het volgende: ik heb dat kleedje geprobeerd in een winkel waar ze geen zorg hadden gedragen voor de jurk. Ze was vol plooien, helemaal vervormd, en ze was bovendien ook te klein. En toen ben ik gaan wenen omdat mijn wereld instortte: mijn "reddingskleed" was naar de kloten... en toen dacht ik, maar wacht,... als ik dit voel, dan wil dat toch wel iets zeggen! Ik ben het kleed terug gaan passen in mijn eerste winkel waar ze mijn maat hadden en heb het meteen besteld "jij bent van mij, ik wil geen twede keer zo verdrietig zijn".
Ik heb dus geen tranen van geluk gekend, maar wel van verdriet om mijn jurk :-)
En Ruth - sorry ik had niet gelezen dat je al besteld had. Wat ik jou aanraad: ga zo snel mogelijk terug naar die winkel, pas de jurk nog eens en deel je gevoels met de verkoopster. Je voorschot zal je niet kunnen terugvorderen, maar misschien is dat helemaal niet nodig. Het is misschien "de bestelstress" die je vandaag overwelmd! Zo niet, dan kan je nog zien wat de mogelijkheden zijn.
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
1-11-2012 21:30:38
Ruth, ik zou zo snel mogelijk naar de winkel bellen, zeggen dat je toch twijfels hebt en de jurk nog eens wilt aandoen.
|
|
Ruth
26-4-2013
|
2-11-2012 22:14:38
Ik denk dat ik morgen toch nog eens naar een andere winkel ga.. Ik heb gezien dat je kan ruilen binnen de acht dagen...Dan kan mijn vriend eventueel zijn kostuum daar nog halen?Zou dat werken? En voor welk bedrag zou je dan moeten wisselen?een voorschot of het volledige bedrag?bedankt!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
3-11-2012 0:51:49
Ik zou wel snel handelen Ruth, want waarschijnlijk hebben ze jouw kleed al besteld. Ga ook eens opnieuw passen he bij Konings.
|
|
Ruth
26-4-2013
|
3-11-2012 12:02:37
Ik weet het allemaal niet meer..inderdaad Peggy hoe veel te langer ik naar het kleed kijk des te mooier dat ik de details vind...ik had hetzelfde probleem als jou Charlotte, ik vond ook dat alles me stond, niet om te stoefen ... en dan kon ik nog niet kiezen..maar mijn mama kent me het allerbest en die is ook het eerlijkst, en als zij enkel bij dit kleed een wauw gevoel had is dat het juiste denk ik...ik had dat gevoel bij elk kleed...:) en ik heb geen zin om nog honderden kleedjes te passen en het dan helemaal niet meer te weten...ik denk dat ik stilaan overtuigd ben van MIJN kleed!
|
|
Ruth
26-4-2013
|
3-11-2012 12:04:51
En in jou verhaal herken ik me ook helemaal Katia!bedankt, dat stelt me gerust :)
|
|
Marieke
18-5-2013
|
4-11-2012 14:29:29
Hey Ruth
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die een jurk heeft gekocht en nadien is beginnen twijfelen. Ik heb gisteren mijn kleed gekocht en was super gelukkig tot ik een uur later thuis kwam, ik begon zo hard te twijfelen of ik wel de juiste jurk had gekocht en niet gewoon omdat ik het beu was om jurken te gaan passen en telkens teleurgesteld te worden omdat de juiste er niet bij zat of omdat de jurk ik ik zo mooi vond op een prentje niet de juiste jurk was voor mij. Ik was al 5 winkels langs geweest en heb super veel kleedjes gepast. Veel waren mooi maar geen enkel was dat wat ik wou. Ik begon meer en meer te twijfelen en wist op een bepaald moment totaal niet meer wat ik wou. Daar kwam nog bij dat ik in alle winkels te horen kreeg dat is vrij laat was dus de druk werd alleen maar groter en groter. Het kleed dat ik gisteren gekocht heb was het enige dat ik mooi vond in heel de winkel, toen ik het aan had had ik direct zo iets van ja het is wel mooi. Oke het is geen 10/10 maar een 9 toch wel. Zowel mijn mama als ik vonden het mooi (wat al abnormaal is want wij verschillen enorm in keuze). Maar ik bleef twijfelen, ik vond het gewoon een zware beslissing want dit is wel dé jurk he. Uiteindelijk ben ik gaan terug denken aan alle jurken die ik gepast had en ik kwam tot de conclusie dat ik telkens in alle winkels op hetzelfde model uitkwam. Oke ik had al mooiere bovenstukjes gezien maar er was telkens wel iets wat mij stoorde aan de rok en bij deze jurk klopte het plaatje. De verkoopster in de winkel zei ook dat ik toch zou blijven twijfelen over alles en nooit het wauw gevoel zou hebben (of blijven hebben in mijn geval).
Ik ga volgende week nog eens terug om wat foto's te trekken van mezelf met de jurk en mijn zus gaat mee. Dus ik hoop dat dan alle twijfels weg gaan zijn en ik echt 100% achter mijn jurk kan staan want er gaan altijd mooiere jurken zijn als je ze ziet op de foto maar daarom heb je er nog geen band mee als je ze aan hebt.
|
|
Katia
22-6-2013
|
4-11-2012 21:14:42
Inderdaad Marieke... Zo'n herkenbaar verhaal!!
Het doet wel goed om te horen dat het niet bij iedereen van een leien dakje loopt... Ik denk dat ik gewoon te kritisch ben. Ik ging de jurken allemaal ontleden... en als het bovenstuk dan eindelijk mooi was, dan trok de achterkant weer op niets (het viel mij echt op dat de achterkant van jurken heel vaak vergeten worden...). En als ze dan eens alle twee OK waren, dan had ik precies 2 verschillende jurken aan elkaar genaaid en was het niet mooi op de zijkant, en was er geen "flow" van voor naar achteren...
Ik denk dat ik een nachtmerrie moet geweest zijn voor de verkoopsters :-p
|
|
Katrien
1-6-2013
|
4-11-2012 21:40:30
Ik herken het verhaal haha. Ik denk dat ik op het einde ook gewoon beu was en ik heb zelfs het kleed gekocht dat ik al ergens anders had aangedaan en volledig had afgekeurd. Och ja, het is ook maar een kleed voor 1 dag eh :-) haha is een troost die ik mijzelf wijsmaak. De mensen die ons dan zien, hebben die andere kleedjes toch helemaal niet gezien dus we hebbenn voro hen zoweiso het mooiste gekozen.
Haha Katia ik ben ook de nachmerrie van de verkoopsters geweest denk ik haha. Ik had op elke jurk iets aann te merken. En dan vond ik het bovenstuk van het ene kleed mooier en de rok van het andere kleed.
|
|
Ruth
26-4-2013
|
4-11-2012 22:55:34
Dag Marieke,
Ik vind het echt leuk dat we elkaar kunnen steunen en laten weten dat we niet alleen zijn :)...ik schoot al in paniek omdat ik bij geen enkele jurk dat 'wauw gevoel'had waar iedereen over praat. En net als bij jullie was er aan elke jurk iets wat ik niet mooi vond...ja Katia inderdaad,ik vond ook dat er erg veel jurken waren met een sobere achterkant..tijdens je huwelijksceremonie kijken toch heel veel mensen naar je rug?!dus bij mij moest dat ook goed zitten.. En inderdaad, als je heel veel jurken past en ziet, weet je op het laatste zelf,niet meer wat je smaak was..
daarbij kwam dan ook nog eens dat mijn vriend niet graag voile ziet of kant, en ik wel..dus moest ik daar ook nog eens rekening mee houden.en ik denk dat ik nu een kleed heb waar we ons allebei in kunnen vinden..manman,wat een gedoe voor een kleed :)
En wat Katrien zegt is ook waar, wij weten welke andere mooie kleedjes we nog hebben aangedaan maar voor de rest weet niemand dat!
jammer dat jurken zo duur zijn, anders deed ik er vijf verschillende aan op mijn dag :)
|
|
Marieke
18-5-2013
|
5-11-2012 18:07:06
Katrien ik troost me ook met die gedachte en je hebt inderdaad volkomen gelijk, de mensen die ons zien gaan toch niet weten wat we nog allemaal gepast hebben en ik was niet alleen een nachtmerrie voor de verkoopsters maar ook voor de mensen die mee waren omdat ik echt overal nog iets op aan te merken had hoewel voor hun de jurk perfect was (er moet toch ergens tijdens heel je voorbereiding een moment zijn dat je bridezilla mag spelen he ;-) ).
Katia ik heb een jurk aangehad met een super mooie achterkant (er waren tot vanonder aan de punt allemaal bloemen op geborduurd wat super mooi was en niet te fel) maar natuurlijk was het dan weer het bovenstukje dat mij niet aan stond. De parels die op de jurk zaten kwamen al los( oke het was maar een pas model maar toch was dit een afknapper) en de afwerking was niet goed. Ik ga mijn "saaie" achterkant wat leuker maken door een lange sluier aan te doen waar wat diamandjes opgemaakt zijn. Dit was een tip van de verkoopster en het was ook wel leuk. Het is niet te fel maar geeft je achterkant en schouders een beetje sprankel ;-)
En Ruth ik zou ook dolgraag 5 kleedjes kunnen kopen, maar als ik mijn vriend mag geloven ga ik dan nog altijd schrik hebben dat ik niet het juiste heb. :-)
|
|
Katrien
1-6-2013
|
5-11-2012 20:00:17
Hey Marieke,
dat is inderdaad wel een leuk idee om de achterkant mooi te maken met een sluier met diamantjes. Komt deze tot iets onder je schouders? Zo half rug :-) Ik denk dat ik deze ook gezien heb. Was van het merk Noblesse? Kan dat? Wat was de prijs ervan? :-)
|
|
Marieke
18-5-2013
|
6-11-2012 18:11:41
Hey katrien
ik ga voor een lange sluier gaan. Ik heb kort, middellang en lang geprobeerd en de langste was het mooiste. Ik heb geen flauw idee van welk merk de sluier is, in de winkel zou hij 95 euro kosten (bij Jagré outlet in A'pen) maar ik wou eerst nog even kijken of ik hem via internet goedkoper kan vinden maar tot nu toe nog zonder resultaat...
|
|
Katia
22-6-2013
|
6-11-2012 20:23:09
Bij mij hadden ze ook sluiers geprobeerd kort, middel en lang. Gelukkig past het niet op mijn kleed, want diegene die ze mij hadden getoond kwamen heel dicht bij de 400€... voor een stuk muggennet (zoals ons vader zou zeggen ;-) hihi).
Het is inderdaad een heel tof idee om je rug op te vrolijken! En het is toch zo romantisch een sluier. Ik vind het eerlijk gezegd jammer hoor dat het niet bij mijn jurk past. Misschien koop ik wel een goedkoop exemplaar voor 's avonds op de kamer ;-) ssstttt, geheim!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
8-11-2012 21:51:23
Dat is ook wel een super leuk idee Katia .
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|