Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe mijn broers als getuigen vragen?

1-11-2012 11:32:31
Hallo bruidjes en bruidegommen

Rond de kerstperiode ga ik mijn twee broers als getuigen vragen (de oudste voor de wet en de jongste voor de kerk). Mijn jongste broer die ik ga vragen als getuige voor de kerk is verzot op kinderbueno's dus ik zou hier iets mee doen. Ik had gedacht om de vraag 'Broer, wil je mijn getuige voor de kerk zijn' te maken met kinderbueno's op een grote plaat of allemaal kleine plaatjes zodat hij zelf de zin moet vormen. Mijn jongste broer is piloot, dus misschien kan ik hier ook iets mee doen? Wat denken jullie?

Mijn andere broer en zijn gezinnetje wonen in het buitenland en komen met de kerst naar hier. Hiervoor heb ik jullie advies nodig! Ik heb twee ideetjes om hem te vragen. Mijn verloofde en ik gaan ze ophalen in de luchthaven en ik had het idee om er met een grote spandoek te staan met daarop "Broer, wil je mijn getuige voor de wet zijn?"

OF ik doe iets met zijn zoontje (mijn hartediefje). Ik had gedacht om een t-shirt te laten maken met vooraan gedrukt "tanti's bruidsjongen ..." en achteraan "... papa, wil jij tanti's getuige voor de wet zijn?"

Danku allemaal!!!
Groetjes, Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1470

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik1-11-2012 14:08:13

Wij hebben het gewoon gevraagd in de zetel op de dag dat we vertelden dat we gingen trouwen. Niks speciaals en ze waren ook enorm aangedaan en blij :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...