Terug naar overzicht
dag inge,mss dat mensen het een beetje raar zullen vinden dat er geen cava is maar het is jullie feest dus jullie beslissen hoe jullie het gaan doen. een foute party is wel origineel moet ik zeggen. leuk idee groetjes
Hey Inge,ik zou gewoon voor witte wijn gaan. Sommige mensen gaat het inderdaad misschien wat vreemd vinden, maar het is jullie feest. En eerlijk gezegd, ik heb al veel recepties gedaan waar ze witte wijn en fruitsap schenken en geen cava, weliswaar niet met een trouwfeest maar toch. Dus zo abnormaal is het niet. Alvast heel veel plezier!groetjesJana
Ik vind dat dat ook moet kunnen. Het past op zich wel bij het concept en er is niets mis met een lekker wijntje. Tenzij jullie publiek echt bestaat uit notoire cava drinkers zou ik ook voor het gemak gaan.
wij gaan dat mssn ook doen, enkel met wijn en fruitsap...ben zelf ook geen cava drinker...maar mssn da we ook enkel een glaasje cava geven met de receptie,zijn er nog niet goed uit, voor mij hoeft de cava in ieder geval niet...en dat moet lukken, wij doen ook een foute party... ambiance verzekerd :)