Terug naar overzicht
een vriendin van mij heeft haar trouwkleed daar besteld en was heel tevreden, ze heeft wel haar maten laten opmeten door een naaister maar ze gaf mij de tip om de schoenen aan te doen waarmee je trouwt als je je lengte neemt ( haar jurk was een beetje te kort) Ik heb mijn kleed er niet gekocht maar heb er nog goede dingen over gehoord!!veel succes!!
Misschien zijn er tevreden klanten, maar mocht er een eventueel probleem zich voordoen...wettelijke of legale info ontbreekt serieus...adres, telefoonnummer, rekeningnummer, ondernemingsnummer....nergens te vinden... typisch chinees bedrijf.
Hey Femke,ik meen mij te herinneren dat er hier en daar op het forum al vragen waren rond dit bedrijf. ik weet niet of je die onderwerpen al gevonden hebt, maar daar waren heel tevreden reacties bij en ook een heel ontevreden reacties. Ik zou zeggen let altijd op met die sites die kunnen meevallen maar ook enorm tegenvallen. Bovendien zijn de jurken namaak van bekende ontwerpers zoals Madeline Gardner, dus inderdaad als er iets misloopt, heb jij geen enkel drukkingsmiddel om de zaken in orde te doen komen. Ook opletten bij pakjes bestellen uit China die zijn sowieso zeer gevoelig aan douane controles wat wil zeggen extra taksen en invoerrechten die zeer duur kunnen uitvallen maar soms kunnen ze je kleedje ook in beslag nemen als namaak en dan ben je je geld en je kleedje kwijt. Maar langs de andere kant, soms kan het ook meevallen. Ik zou gewoon zeggen denk er enorm goed over na en wees je bewust van de potentiële "risico's".
Er staan hier inderdaad veel topics over...Wat ik nog weet is dat je bij de prijs van je bestelling toch nog wel extra verzending en douanekosten moet betalen.Als het voor uw sluier is, zou ik precies toch meer een belgische site betrouwen of een goedkopere winkel! Ik bestel in elk geval niet via sites waar geen telefoonnummer bijstaat....
Beste,Wij hebben geen extra douanekosten moeten betalen, wij hebben daar gastenboek, en strooimandjes en ringkussen.Bij ons was dus alles in orde. Het duurde alleen wel even (1week) voor de bestelling werd verzonden aangezien de betaling lang onderweg was.
Iemand ervaring met easy.com?