Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pak bruidegom

2-10-2006 13:19:33
Hallo,
Kan er mij iemand zeggen hoeveel een pak zoal kost?
Het moet niet zo speciaal zijn.
En van een bepaald merk is ook niet echt nodig.
Alvast bedankt,
Groeten van Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 581

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-10-2006 13:41:29

Hey,

ik denk dat je pakken kunt vinden in allerlei prijsklasses. Voor een pak in de C&A betaal je misschien maar € 200 terwijl een pak van Cossmo dan weer € 1000 kost... Hangt er allemaal vanaf wat je wil hé.

Groetjes,
Lieve

mieke
5-5-2007
 Meld misbruik2-10-2006 14:32:36

Mijn vriend heeft vorig jaar een pak gehaald bij DOD in Brussel, het kostte als ik me niet vergis 175 euro. De bekende merken zijn iets duurder, maar ik heb er geen gezien van meer dan 350 euro. Ook zijn broer en mijn schoonbroer zijn ondertussen al langsgeweest en hebben er eentje gekocht. Voor zijn trouwkostuum gaat hij dus weer naar daar. Voor een zwart pak is het immers geen ramp dat het van de collectie van vorig jaar is hé...

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik2-10-2006 22:47:26

Hallo,

Wij overwegen meer en meer om zijn pak te huren. Hij draagt anders nooit een pak! Ik herinner me dat de gehuurde pakken van de suite van mijn broer ongeveer 50 euro het stuk kostten. Dus ik reken op 50 à 100 euro voor de huur van een pak.

Groetjes!
Lobke.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-10-2006 12:16:35

hoi,

Het pak van mijn ventje, met hemd, gilet en das kwam op 650 euro. Heeft hij in Scarpelline in Oostende laten maken. Hij was prachtig.

Debra
reeds 53 dagen getrouwd

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik4-10-2006 16:36:48

Wij hebben mijn man zijn trouwkostuum gehuurd, alsook die van de suite. Die kostten zo'n 75 euro per pak. En dan heeft mijn ventje zijn gilet, hemd, en das wel gekocht omdat dat iets specialer was dan die die je kon huren. Dit kosste zo'n 300 euro samen xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info