Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerstkaartjes vs Save-the-Date kaartjes

2-11-2012 9:13:25
Dag allemaal,

november = ik ga binnenkort starten met het maken van onze kerstkaartjes.
Ik wil altijd een foto van mijn kids, en ik kan u verzekeren, 3 kids op de foto krijgen = een héél karwei! En heeft wel enkele dagen / avonden nodig om dit te doen lukken / slagen :-)

Ik wil hierop ook ineens de vermelding maken, dat wij gaan trouwen. Maar dan mss uit naam van de kindjes. Ik ga eerstdaags bij Ikea een hart kussen kopen, met armpjes aan. En dan kunnen zij deze dragen / vastnemen.

Vorig jaar openende is deze topic:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=381816&subject=Kerstkaartje-versus-Save-
the-date-kaartje

Zijn er nog leuke ideetjes / voorstellen, qua tekst?

Bedankt
Kelly
xxx

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1022

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-11-2012 9:19:44

hallo,
Wij doen dit. Een foto van ons gevieren getrokken op vakantie met op de achtergrond een kasteel en ik heb het ingekorte trouwkleed van mijn moeder aan. Op de voorkant staat: een voorspoedig 2013. Een nieuw jaar om dromen waar te maken...
Op de achterkant: Indien je een bijdrage wil leveren aan onze droom hou dan 6 juli 2013 vrij

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik2-11-2012 9:38:03

Ik volg ff mee

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik2-11-2012 10:56:52

Hey Kelly, wij gaan ook een save-the-date kaart versturen met het kerstthema, leuk he! Wij gaan een foto van ons laten trekken in de sneeuw (hopelijk sneeuwt het al eens voor de kerst) of bij een kerstboom ofzo. Op het kaartje gaan we dan een leuke tekst zetten . Enkele voorbeelden:

Our wish for 2013?
Your presence at our wedding.
Save the date 25.05.2013
Charlotte & Filip
Merry Christmas & A Happy New Year

Marry Christmas & A Happy New Year (marry ipv merry)
Save our wedding date 25.05.2013
Charlotte & Filip
... from jingle bells to wedding bells ...

Wij gaan onze tekst wel in het Engels zetten, maar kan evengoed in het Nederlands :)

Groetjes

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik2-11-2012 19:00:19

wij hebben op de voorkant "MARRY CHRISTMAS en een gelukkig nieuw jaar" en op de achterkant "dat al jullie wensen in 2013 uit mogen komen wij hebben alvast een dag om van te dromen: op 13 februari geven wij elkaar het jawoord. En daar hadden we jullie graag bij dus hou de datum vrij!"

Anne
17-2-2013
 Meld misbruik2-11-2012 19:10:06

Wat een fantastisch idee!

Ik volg ook mee :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info