Terug naar overzicht
hallo,Wij doen dit. Een foto van ons gevieren getrokken op vakantie met op de achtergrond een kasteel en ik heb het ingekorte trouwkleed van mijn moeder aan. Op de voorkant staat: een voorspoedig 2013. Een nieuw jaar om dromen waar te maken...Op de achterkant: Indien je een bijdrage wil leveren aan onze droom hou dan 6 juli 2013 vrij
Ik volg ff mee
Hey Kelly, wij gaan ook een save-the-date kaart versturen met het kerstthema, leuk he! Wij gaan een foto van ons laten trekken in de sneeuw (hopelijk sneeuwt het al eens voor de kerst) of bij een kerstboom ofzo. Op het kaartje gaan we dan een leuke tekst zetten . Enkele voorbeelden:Our wish for 2013?Your presence at our wedding.Save the date 25.05.2013Charlotte & FilipMerry Christmas & A Happy New YearMarry Christmas & A Happy New Year (marry ipv merry)Save our wedding date 25.05.2013Charlotte & Filip... from jingle bells to wedding bells ...Wij gaan onze tekst wel in het Engels zetten, maar kan evengoed in het Nederlands :)Groetjes
wij hebben op de voorkant "MARRY CHRISTMAS en een gelukkig nieuw jaar" en op de achterkant "dat al jullie wensen in 2013 uit mogen komen wij hebben alvast een dag om van te dromen: op 13 februari geven wij elkaar het jawoord. En daar hadden we jullie graag bij dus hou de datum vrij!"
Wat een fantastisch idee!Ik volg ook mee :)