Terug naar overzicht
Ik wou hier foto's plaatsen van onze uitnodigingen maar dat lukt blijkbaar niet...
Zo eens proberen:https://picasaweb.google.com/108898851342670469753/GOED... Het wordt dus een boekje van 12 bladzijden.
Prachtig!Ik stelde gisteren ongeveer hetzelfde concept voor aan mijn hubbie2be, maar hij heeft liever een gewone uitnodiging...Heel mooi uitgewerkt!
Heel mooi hoor is iets anders zoiets nog niet gezien.
Bedankt!Het programma verandert de kleuren wel een beetje, al het blauw is groen geworden met die picasa. Mijn schoenen en mijn truitje bijvoorbeeld zijn op de originele foto's heel anders...
Heel leuk gedaan Kim!
Heel origineel! Echt tof gedaan!
leuk, nog nooit gezien!!!
Super leuk!!!!!
mooi!!!
Heel leuk! Zeer origineel!
Bedankt voor de leuke reacties Ik wou iets anders dan anders en iets met de foto's die onze fotografen getrokken hebben op onze verlovingsshoot. Na veel zoeken, ben ik op dit idee gekomen en we zijn ervoor gegaan Ik ga het nog een klein beetje aanpassen en dan doorsturen om te laten drukken. Dat is dan weer iets dat van het to-do lijstje kan geschrapt worden. Het komt allemaal dichtbij nu, nog 96 dagen!!Groetjes
Heel tof!!
Heel mooi gedaan! Hoe heb je dit gemaakt als ik vragen mag?
Dat is allemaal in Photoshop gemaakt Nathalie.We gaan ze laten afdrukken bij www.drukland.be
knap