Terug naar overzicht
Hoi,Wij doen ons feest in "De vrije Valk" in Alt-Hoeselt, ook een oude hoeve omgebouwd tot feestzaal :-)
We zijn naar een bruiloft geweest in hoeve Renwa. Ik vond dit echt een supermooie locatie, heel apart. Als het niet zo ver van ons was, had ik deze ook zeker in overweging genomen. Het eten was er lekker (buffet, stond in aparte zaal opgesteld), de bediening was professioneel en er was ambiance op de dansvloer 's nachts. Niets op aan te merken. Een klein nadeel is misschien dat de dansvloer vooraan in de zaal is. Wij zaten achteraan en konden weinig zien van de openingsdans. Misschien dat je de mensen naar voor kan roepen bij de openingsdans en dan is dat ook opgelost.Ik denk dat De Vrije Valk idd in dezelfde stijl is, alleen dat deze meerdere niveau-verschillen heeft. Maar lijkt me ook een héél mooie zaal!
wij trouwen er volgende zaterdag . Update volgt dus nog :-)
Ook wij hadden even gedacht aan hoeve Renwa. Toen we geen reactie kregen op onze mails voor een afspraak hebben we verder gezocht. Wij waren onder de indruk over het monnikenhof in heers (via taste catering) de aankleding van de hoeve was zeer mooi en professioneel gedaan. Veel succes met de zoektocht!