Terug naar overzicht
la tiara misschien?
JPC Collection in AntwerpenLa SposaJetty in BeverenCouture Rachel in Temse...Succes!
Moderna in schepdael (daar heb ik gekocht - de verkopers hebben een écht luisterend oor, en komen ook "na je pasbeurt" met "jouw" kleedje in hun ogen . Das was bij mij boenk erop.Ann Couture in aalst was ook een zeer leuke ervaring (maar weinig parking)
ik ben vandaag ook de eerst maal gaan passen en direct raak bij couture steven in torhout ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam veel pasgenot nog
Ik ben zelf van Leuven, dus La Sposa en Couture Steven zijn iets te ver. Regio Leuven - Brussel - Antwerpen - Hasselt zoek ik. En liefst zo betaalbaar mogelijk :-p ;-) Alhoewel ik vandaag helemaal niet op de prijs heb gelet.Toch bedankt voor de tips! Ik denk dat ik een afspraak ga maken bij La Tiara en het Bruidsparadijs. En dan zien we wel weer verder.
Maxime couture in Aarschot
Ik ben bij Ziri geweest in Boechout. Het was de eerste winkel die ik deed, maar heb er wel mijn droomkleed gevonden! Niet zo'n grote winkel, maar wel heel vriendelijke mevrouw! Tip: maak een afspraak een uur nadat het geopend is want anders is het er nogal fris!
Hier ook een la tiara fan en qua prijs zit je daar heel goed x x x
Ik heb ook hét kleed gevonden bij la Tiara. Zij hebben werkelijk alle prijsklassen. Mijn kleed is wel vrij duur, dus denk niet dat het enkel goedkope jurken zijn daar. (ik ben daar overigens met een zalig gevoel buiten gewandeld dankzij Kelly & haar mama)
Dure smaak jij he marieke hihi