TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
6-7-2013
|
2-11-2012 20:40:06
Hey Sofie,
ik zat ook een beetje met hetzelfde probleem. Kleedjes waarvan ik dacht mooi, die mijn verloofde toch maar niets vond. Gezien hij altijd zeer eerlijk is en zeer uitgesproken over mijn kledij, vond ik het toch belangrijk om iets te vinden dat hij ook mooi vond. En ondertussen hebben we al een paar stijlen waar we beiden ons in vinden en ga ik die gaan passen. Misschien kan je eens vragen welke stijlen je verloofde dan wel mooi vindt? En dan eventueel enkele andere kleedjes passen in die stijlen? Let wel op, je verloofde heeft enkel foto's gezien van vermoed ik het internet of catalogussen? Het kleedje is toch altijd een ander zicht als je het aanhebt. Kan dus goed zijn dat jouw verloofde dat kleedje super mooi vindt als jij het aanhebt. Misschien eerst nog even wat andere dingen aftoetsen maar als je dan nog steeds met hetzelfde in je hoofd zit, er toch voor gaan? Jij moet je vooral goed voelen, denk ik. groetjes Jana
|
|
Lore
11-5-2013
|
2-11-2012 20:48:31
Ik was van het 1ste moment helemaal weg van het Furi kleedje op het internet, maar het model stond mij helemaal niet. Gewoon nemen wat jij wilt en waar jij je goed in voelt, de vriend zal je zien stralen en dat is wat telt. Groetjes.
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
2-11-2012 21:23:46
Ik zou echt niet te veel rekening houden met de voorkeur van je verloofde. Mannen zijn nu eenmaal niet zo bezig met trouwkleedjes. Ik heb overlaatst met mijn verloofde een trouwmagazine doorbladerd en ik vroeg bij elk kleedje of hij het mooi vond. Hij sprak zich constant tegen en als ik zijn smaak zou volgen, dan zou ik geen bruid zijn, maar nen travestiet :) Hij zei wel bij alle kleedjes met zeemeerminnen silhouette dat hij dat niet mooi vond, nu heb ik toch wel zo'n kleedje zeker, want het zat mij als gegoten. Maar ik ben er zeker van als ik mijn trouwkleedje aan heb, dat hij mij prachtig ga vinden. Vorig jaar trouwde een vriendin van mij en die had een prinsessenkleed, toen vond hij dat echt niet mooi en nu zei hij van ja ik vind dat een volumineus kleedje wel mag hoor. Zijn gedachtegang ga ik dus echt niet volgen :) Jij moet dat kleedje dragen he, niet je verloofde. But we all love our hubbies-to-be :)
|
|
Bianca
14-9-2012
|
3-11-2012 9:17:10
Ik zou ook niet te veel naar je toekomstige luisteren.. Ik ben getrouwd in het kort, en ik twijfelde ook enorm of hij me wel een echte bruid zou vinden.. Maar ik heb toch mijn eigen gevoel gevolgd. En hij vond me een prachtige bruid!! Dus volg je eigen gevoel maar en niet te veel aan je toekomstige vragen want dan ga je alleen maar onnodig twijfelen!! Nog veel succes bij de zoektocht naar je kleed!!
|
|
Silke
4-5-2013
|
3-11-2012 10:05:42
Ik heb de beide kleedjes eens opgezocht en ik vind het allebei mooi hoor. Je moet iets kiezen waar je je zelf goed in voelt, waar je zelf goed mee staat en ik zou niet te veel de mening van de verloofde volgen. Hij zal je sowieso mooi vinden hoor! :)
|
|
Kirke
6-7-2013
|
3-11-2012 10:20:26
Het zijn twee mooie kleedjes wat je ook neemt je zal mooi zijn. Naar de mannen moet je ni luisteren. Groetjes
|
|
catherine
24-8-2013
|
3-11-2012 15:03:41
vindt "furi" heel erg mooi!
|
|
Eline
20-7-2013
|
3-11-2012 17:05:53
Ikzelf heb Furi ook aangehad, maar vond het teveel "toe" bovenaan...Je moet kopen waar JIJ je goed bij voelt! Zoals al enkele boven mij zeiden: Jouw ventje zal niet kunnen zeggen dat het geen mooi kleedje is! Als jij je er goed bij voelt en op die dag straalt, zal het zeker prachtig zijn! Je moet het kleed kopen waar jij je het beste in voelt, want jij moet het dragen die dag en niemand anders :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|