Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleedje "Furi"...

2-11-2012 20:18:13
Help...

Vandaag trouwkleedjes gepast. De "Furi" van Marylise en de "Fleur" van Rembo Styling stonden me het best... met een voorkeur voor het kleedje van Marylise.

Ik had zoveel mogelijk kleedjes die ik gepast had in een documentje gegoten en, bij wijze van 'test', aan mijn vriend laten zien met de vraag, in eerste reactie, een ja of een neen te antwoorden. Groot risico, wisten we beiden op voorhand, maar ik heb het toch genomen... ;)

Bij "Furi" (ook bij enkele andere hoor) kwam snel een "neen". Hij vindt "tule" niet mooi wat bij de Furi heel duidelijk aanwezig is.

Bij een volgende pasbeurt neem ik ook mijn getuige mee.
Op dit moment vond de verkoopster, mijn mama en ik dit kleedje ontzettend mooi... Er is nog niets beslist... Al lijkt het wel al vast te zitten in mijn hoofd...

Zou ik durven vertrouwen op mijn oordeel of toch nog wat andere kleedjes passen?
Hoe hebben jullie twijfels hieromtrent aangepakt?

Sofie
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 839

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik2-11-2012 20:40:06

Hey Sofie,

ik zat ook een beetje met hetzelfde probleem. Kleedjes waarvan ik dacht mooi, die mijn verloofde toch maar niets vond. Gezien hij altijd zeer eerlijk is en zeer uitgesproken over mijn kledij, vond ik het toch belangrijk om iets te vinden dat hij ook mooi vond. En ondertussen hebben we al een paar stijlen waar we beiden ons in vinden en ga ik die gaan passen. Misschien kan je eens vragen welke stijlen je verloofde dan wel mooi vindt? En dan eventueel enkele andere kleedjes passen in die stijlen? Let wel op, je verloofde heeft enkel foto's gezien van vermoed ik het internet of catalogussen? Het kleedje is toch altijd een ander zicht als je het aanhebt. Kan dus goed zijn dat jouw verloofde dat kleedje super mooi vindt als jij het aanhebt. Misschien eerst nog even wat andere dingen aftoetsen maar als je dan nog steeds met hetzelfde in je hoofd zit, er toch voor gaan? Jij moet je vooral goed voelen, denk ik. groetjes Jana

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik2-11-2012 20:48:31

Ik was van het 1ste moment helemaal weg van het Furi kleedje op het internet, maar het model stond mij helemaal niet. Gewoon nemen wat jij wilt en waar jij je goed in voelt, de vriend zal je zien stralen en dat is wat telt. Groetjes.

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik2-11-2012 21:23:46

Ik zou echt niet te veel rekening houden met de voorkeur van je verloofde. Mannen zijn nu eenmaal niet zo bezig met trouwkleedjes. Ik heb overlaatst met mijn verloofde een trouwmagazine doorbladerd en ik vroeg bij elk kleedje of hij het mooi vond. Hij sprak zich constant tegen en als ik zijn smaak zou volgen, dan zou ik geen bruid zijn, maar nen travestiet :) Hij zei wel bij alle kleedjes met zeemeerminnen silhouette dat hij dat niet mooi vond, nu heb ik toch wel zo'n kleedje zeker, want het zat mij als gegoten. Maar ik ben er zeker van als ik mijn trouwkleedje aan heb, dat hij mij prachtig ga vinden. Vorig jaar trouwde een vriendin van mij en die had een prinsessenkleed, toen vond hij dat echt niet mooi en nu zei hij van ja ik vind dat een volumineus kleedje wel mag hoor. Zijn gedachtegang ga ik dus echt niet volgen :)

Jij moet dat kleedje dragen he, niet je verloofde.
But we all love our hubbies-to-be :)

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik3-11-2012 9:17:10

Ik zou ook niet te veel naar je toekomstige luisteren.. Ik ben getrouwd in het kort, en ik twijfelde ook enorm of hij me wel een echte bruid zou vinden..
Maar ik heb toch mijn eigen gevoel gevolgd. En hij vond me een prachtige bruid!! Dus volg je eigen gevoel maar en niet te veel aan je toekomstige vragen want dan ga je alleen maar onnodig twijfelen!! Nog veel succes bij de zoektocht naar je kleed!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-11-2012 10:05:42

Ik heb de beide kleedjes eens opgezocht en ik vind het allebei mooi hoor. Je moet iets kiezen waar je je zelf goed in voelt, waar je zelf goed mee staat en ik zou niet te veel de mening van de verloofde volgen. Hij zal je sowieso mooi vinden hoor! :)

Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik3-11-2012 10:20:26

Het zijn twee mooie kleedjes wat je ook neemt je zal mooi zijn.
Naar de mannen moet je ni luisteren.
Groetjes

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik3-11-2012 15:03:41

vindt "furi" heel erg mooi!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-11-2012 17:05:53

Ikzelf heb Furi ook aangehad, maar vond het teveel "toe" bovenaan...Je moet kopen waar JIJ je goed bij voelt! Zoals al enkele boven mij zeiden: Jouw ventje zal niet kunnen zeggen dat het geen mooi kleedje is! Als jij je er goed bij voelt en op die dag straalt, zal het zeker prachtig zijn!
Je moet het kleed kopen waar jij je het beste in voelt, want jij moet het dragen die dag en niemand anders :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info