Hoi allemaal!
Ondertussen zie ik +62 dagen op de teller, hoog tijd voor een kort verslagje en wat foto's :-)
1 september 2012 was het onze prachtige trouwdag, samengevat: de mooiste dag van ons leven! Heel ontroerend, liefdevol, en dit allemaal met de mensen rondom ons die we graag zien.
31/8/12 waren we al officieel man en vrouw en dit hebben we gevierd met gezellig te gaan eten met de naaste familie. Omdat roze mijn lievelingskleur is en een roze trouwkleed er misschien een beetje over was, had ik op onze burgerlijke trouw een knalroze kleedje aan :-)
1/09/2012: eindelijk is het zover! Na anderhalf jaar aftellen! Het meeste schrik had ik toch voor het weer, en oef! Het was zonning, droog weer, rond 20°C: ideaal dus :-) Ik had trouwens zalig goed geslapen, raar maar waar.
De hele dag is fantastisch goed verlopen, redelijk volgens de planning. Ik had totaal geen stress, ja oké, misschien een beetje toen ik net mijn trouwkleed aan had, ik durfde echt amper bewegen, schrik om het vuil te maken en te kreuken :-) Ik zag mijn toekomstige echtgenoot ook pas in de kapel zelf, heel spannend en heel ontroerend. Hij zag er GEWELDIG uit! Met mijn papa aan de arm richting het altaar en mijn toekomstige: het meest emotionele moment uit mijn leven! Zo mooi!
Ons trouwfeest was ook schitterend, nog beter dan dat we durfden dromen. Lekker eten. Ambiance op en top.
Het is echt waar wat ze zeggen: de trouwdag is voorbij voordat je het weet, elke minuut, zelfs elke seconde is het volop genieten! We denken er elke dag met een super grote glimlach aan terug.
Kapsel: kapster Rita, Hulshout.
Make-up: Julie Vielvoye (vielvoye.julie@gmail.com)
Trouwkleed: Cymbeline: Faustine (Le Chapeau - Antwerpen)
Ontwerp uitnodigingen: mijn zus en haar vriend :-)
Bruidsboeket en bloemen kapel: Mirte - Leuven, mooi maar prijzig
Trouwringen: www.anneleeneyckmans.be, prachtige ontwerpen
Feestzaal: Gasthof Ter Venne, Langdorp (
www.tervenne.be), op en top in orde!
Bloemendecoratie zaal: mijn opa :-)
Fotograaf: Sepp Van Dun (
www.sepp.be), prachtige foto's, aangename fotograaf
Kleedjes bruidsmeisjes: United Colors of Benetton
Ringbloem: De Vilten bruid (
www.deviltenbruid.nl): te koop!
Live muziekband: Duas (
www.duas.be), mooie stem, mooie mannen ;-) en kippenvel bij live openingsdans
Lucky's babbelbox: www.luckysdvdbabbelbox.be (heel leuk om terug te zien achteraf!)
Save the date filmpje: Robin Put, Noa films (
info@noafilm.be)
Boudoir fotoshoot: Leentje Schoofs (
www.leentjeloveslight.com)
Dit forum heeft mij enorm geholpen, niet enkel met tips, maar ook gewoon om mijn emoties te kunnen uiten. Een trouw voorbereiden geeft soms wel eens wat stress met zich mee :p
Aan alle bruidjes in spé: geniet van elk moment!
Oh ja, we hebben ook een
aantal trouwspulletjes die we verkopen, staan ook bij de foto's. Bij interesse, geef gerust een seintje via berichten.
En nu: de foto's! http://sdrv.ms/RwHeguVele groetjes,
Kristien