TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
3-11-2012 9:42:39
Ik ben er al geweest na het faillissement, niks aan de hand. :-) Maak je geen zorgen. Volgens mij is het het atelier waar ze hun eigen creaties maakten dat failliet is (Mathyro, niet het merk Nicky Van Kets). Maar in hun bruidswinkel verkopen ze wel nog een heleboel andere merken, dus geen probleeem.
'k Kan er ook helemaal naast zitten, 't is een ingewikkelde winkel met verschillende NV's en andere vennootschappen.
|
|
Katrien
1-6-2013
|
3-11-2012 15:01:40
Daar ga ik dus nooit meer!
|
|
Evy
1-6-2013
|
3-11-2012 15:34:06
Ik heb daar mijn kleed gekocht en ben heel tevreden over de winkel en de service. Maar ik heb wel ook al andere commentaren gehoord... Nu het zal ook van de verkooopster afhangen (ik had Peggy, heel vriendelijk en eerlijk). Achteraf had ik nog een vraag, gewoon gebeld en ook aan de telefoon ben ik heel goed verder geholpen!
Over het faillisement, voor zover ik er iets van heb gehoord, dat gaat over het naai-atelier waarmee ze samen werken en niet over de winkel zelf.
|
|
Cindy
10-5-2013
|
4-11-2012 15:56:49
De meningen zullen altijd wel verdeeld zijn over tevredenheid. Dat is met alles zo, zeker? Enfin, ik zal het dan wel weten. HEb nog wel een aantal andere winkels opstaan met een afspraak dus ... :-) Het belangrijkste is dat, als ik daar mijn goesting zou vinden en een goed gevoel heb, ik dan ook hoop mijn trouwkleed te hebben tegen volgend jaar mei ;-)
Bedankt voor de info, allemaal!!!
Groetjes
|
|
suzy
6-8-2011
|
5-11-2012 20:04:35
ik had mijn kleed ook van daar en was ook zeer tevreden. Ben ook geholpen geweest door peggy.
|
|
joke
13-8-2011
|
11-11-2012 18:08:47
absoluut niet tevreden heb er zelf de hele boel afgezegd
|
|
Lynn
9-3-2013
|
22-11-2012 21:30:49
Hoi, Ik heb men kleed en de kleedjes van de bruidsmeisjes daar besteld. Ik was zeer tevreden, ook omdat ze enkele merken hebben, die je niet in alle winkels vindt (o.a. Maggie Sottero, Faragé,..).
Het bericht van het faillissement is al enkele malen op dit forum verschenen, maar het is zoals reeds gezegd, dat de winkel hier los van staat.
Ik was zeer tevreden van hun service, je moet denk ik gewoon geluk hebben met de verkoopster. Bij mijn jurk waren ze totaal niet opdringerig, bij die van de bruidsmeisjes wel een beetje, maar daar hadden we 2 verkoopsters tegelijk en waren we ook met 3 bruidsmeisjes, ik en een deel ouders, dus dat was gewoon wat druk :)
|
|
Greet
7-9-2013
|
6-12-2012 15:38:15
Heb mijn jurk er ook gekocht, heel tevreden tot hiertoe, geen opdringerigheid en geen problemen. Zeer aangenaam zelfs!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|