Terug naar overzicht
De mijne was 1008 euro zonder vermakingen. Model ken ik niet, maar heb er heel veel complimenten op gekregen. Is toch een merk dat je minder vaak ziet, vraag me af waarom. Pasvorm was fantastisch en de prijs viel dus ook goed mee. Heb er wel maar eentje gepast, misschien was het net een uitzonderlijk goedkoop...
ah dat valt nog heel goed mee. het omdat diene stijl me wel bevalt en denk erover om alleen uit die collectie te kiezen
hey de mijne was 1250 euro zonder aanpassingen het was de grazia van model.iedereen vond het een mooi kleed en heb er ook maar 1 gepast vind dat qua prijs goed meevallen.grtjs08.09.06
Dag Sharon,De mijne kostte 1195 euro.Foto's van mijn jurk kan je bekijken op fotos.telenet.be/dexterbelgium Heidi09-09-06
Hallo Sharon,Vorige vrijdag heb ik mijn droomjurk gekocht en 't is ook een Marylise. Persoonlijk vond ik dit merk en Linea Raffaelli het mooist. Ik heb dan ook gekozen uit tien kleedjes verspreid over beide merken.Uiteindelijk kwam ik op mijn bruidsjurk, nl. "Gardenia" van Marylise. Je kan dat terugvinden op de website: www.marylise.be . Het jammere is dat je de details zoals pareltjes niet kan zien op de foto. Een close-up van de pareltjes vind je o.a. op foto "Saffron". Zo'n pareltjes e.d. maken het kleed echt af en doet je wondermooi voelen. Ik had echt een prinsesgevoel!Mijn kleed kostte ongeveer 1200€. Stola zal ongeveer 150€ zijn, schoenen ook 150€. Juwelen ga ik zelf zoeken...Veel succes met je zoektocht.Groetjes, Nele.
Hoi Nele,Je hebt groot gelijk, ik vind Gardenia ook een PRACHTIGE jurk. Mag ik weten waar je je kleed gekocht hebt?bedankt en groetjes,Antonietta25/08/2007
Ik verkoop mijn jurk van marylise coll 2006 aan de helf van de prijs, perfecte staat. Bustier model, sleep en heel eenvoudig met charmant in maat 38 voor foto mail naar witten@belgacom.net De mijne koste 1450 maar de goedkopere waren rond de 1250 euro.
inderdaad gardenia is een heel mooi kleed. zo een stijl zoek ik zelf ook
Haute Couture Jetty in Beveren doet momenteel uitverkoop van het voorbije seizoen. Marylise zit erbij aan de helft van de prijs...
Ik heb gisteren mijn kleed gekocht en dat is een Marylise. De jurken zitten allemaal tussen de 1100 euro en 1400 euro.Groetjes Sofie