Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester Antwerpen?

3-11-2012 10:13:21
Heey bruidjes, na lang twijfelen hebben we dan toch besloten om een ceremoniemeester te zoeken (hopelijk lukt dit nog). Weet iemand een goede ceremoniemeester in provincie Antwerpen? Weet iemand ook wat dit ongeveer kost?
Ik heb al wat gegoogeld maar je vindt enkel namen, hoe kan je dan weten of dit iemand goed is of niet? Alle tips welkom :)

Bedankt!
Joke

Joke
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 751

aline
23-8-2014
 Meld misbruik5-11-2012 18:35:31

Hey! Bij mij zal een vriendin ceremoniemeester zijn. Ze heeft dit reeds gedaan en gaat ook een opleiding volgen hiervoor. Als je dus niet direct iemand vind, kan ik je steeds haar gegevens een doorgeven als je wil. Je kan dan ook steeds eens vrijblijvend afspreken om te horen hoe 'goed' ze wel is ;-) Het zal je goedkoper uitkomen en ik kan verzekeren dat er gee nenkel detail zal vergeten worden op jullie dag! Groetjes, Aline

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik8-11-2012 12:48:51

Hey Aline

Ik ben misschien wel geïnteresseerd. Wil hier niet heel veel geld aan uitgeven maar zo tss 12u30 en 15u (gemeentehuis + viering) lijkt me dit wel interessant.
Het lijkt me geruststellend dat er dan iemand is die aan alles denkt :-)
In wat voor prijsklasse moet ik dan denken?
Je mag me ook een pb sturen als je wil.
bedankt

Sarah
24-8-2013
 Meld misbruik5-1-2013 12:32:26

Hallo!
Ik ben ook nog op zoek naar een ceremoniemeester. Aline, is deze vriendin bereid om nog een huwelijk te begeleiden? Ik ben wel geïnteresseerd :)
Laat maar weten.
Dank je.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...