Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer de ringen?

3-11-2012 23:47:01
Hoi!
Ja ik weer Nu die datum steeds dichter komt begin ik mij precies bij alles vragen te stellen! al een geluk dat je dan hier terecht kunt!

Nu ik weet aan welk hand je de ring draagt moet die er natuurlijk eerst nog aangeschoven worden. wij trouwen eerst voor de wet en dan voor de kerk. Ik veronderstel dat je in het gemeentehuis de ringen uitwisseld en in de kerk is er toch ook zoiets als de zegening van de ringen dus moeten die ook weer uigewisseld worden? Doe je die onderweg naar de kerk dan weer uit en gauw terug in het doosje of hoe zit dat allemaal? Lijkt mij zo'n domme voorstelling gelijk ik het hier zet, maar zit er toch over te denken

Groetjes!

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 717

Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik3-11-2012 23:55:11

Als je voor de kerk trouwt, dan doe je de ringen enkel in de kerk. Dan is de ceremonie voor de gemeente korter. Koppels die enkel voor de wet trouwen, doen de ringen in het gemeentehuis.

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik4-11-2012 0:16:04

Bedankt Marijke als ik het bij jouw zo lees lijkt het zo logisch idd! Was voor mij weer iets waarover ik ineens begon na te denken.

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik4-11-2012 10:13:16

Wij hebben ook gevraagd om in het stadhuis geen ringen te geven.
zo moeten we ze niet afdoen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...