Terug naar overzicht
geen idee of ik hier de bal mee missla maar de meeste bruidsschoenen zijn gemaakt van satijn. en voor zover ik op internet kan lezen zit het chroomprobleem vooral in leren schoenen door het looien van het leer.Misschien kan je een keertje mailen naar merken als rainbow met de vraag? Ik was zelf ook niet zo een bruidsschoenen fan, maar sommige modelen zijn echt wel ok. Ik had de strawberry van pink en je kan bijvb ook de schoenen leuk maken met shoe clips
Hoi Sara! Is de binnenkant dan ook niet van leder gemaakt? Daar zit het probleem hem juist. Het maakt niet echt uit van welk materiaal de buitenkant is. Ik ga zeker eens mailen naar rainbow! Bedankt al voor de tip.
bij de mijne enkel de zool, maar een zooltje erin en dan heb je daar vermoed ik geen last meer van.
Marijke,ik weet niet van waar je bent maar als eens geïnformeerd bij Vanluchene ? (www.vanluechene.be/ )Succes met de zoektocht,E.
Hey Marijke,Ik heb dezelfde allergie, ik kan zelfs niet tegen Brako. Ik heb nog een schoenenmerktip voor je! Miss Clair is ook een volledig chroomvrij merk!! :-). Je kan de collectie volgen op internet: www.emmanuelle.eu Ik heb goedkope trouwschoenen gevonden (voor in de wet, de kerk en de foto's), maar ik neem mijn gewone schoenen mee voor de rest van de dag. Succes ermee!