Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chroomvrije bruidsschoenen

4-11-2012 0:03:34
Ik heb al een aantal jaar een chroomallergie aan mijn voeten. Nu is het zowiezo al zeer moeilijk om chroomvrije schoenen te vinden, laat staan chroomvrij bruidsschoenen! Ik heb al gezocht op internet maar niet direct iets te vinden. Moesten jullie het ergens tegenkomen, laat mij dan aub iets weten. Want of het worden de zoveelste schoenen van Brako ( dat is voorlopig het enige iets of wat modieuze chroomvrije merk) of het wordt een dagje afzien met zeer veel jeuk. En dat zie ik egenlijk niet echt zitten, zeker niet op mijn trouwdag! Ik ben ook niet op zoek naar de klassieke bruidsschoen, dus gewoon een leuke, modieuze schoen!

Marijke
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 766

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-11-2012 2:38:14

geen idee of ik hier de bal mee missla maar de meeste bruidsschoenen zijn gemaakt van satijn. en voor zover ik op internet kan lezen zit het chroomprobleem vooral in leren schoenen door het looien van het leer.
Misschien kan je een keertje mailen naar merken als rainbow met de vraag? Ik was zelf ook niet zo een bruidsschoenen fan, maar sommige modelen zijn echt wel ok. Ik had de strawberry van pink en je kan bijvb ook de schoenen leuk maken met shoe clips

Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik4-11-2012 4:21:04

Hoi Sara! Is de binnenkant dan ook niet van leder gemaakt? Daar zit het probleem hem juist. Het maakt niet echt uit van welk materiaal de buitenkant is. Ik ga zeker eens mailen naar rainbow! Bedankt al voor de tip.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-11-2012 7:03:59

bij de mijne enkel de zool, maar een zooltje erin en dan heb je daar vermoed ik geen last meer van.

Ellemieke

Meld misbruik4-11-2012 21:44:04

Marijke,

ik weet niet van waar je bent maar als eens geïnformeerd bij Vanluchene ? (www.vanluechene.be/ )

Succes met de zoektocht,
E.

Stefanie
24-5-2013
 Meld misbruik27-11-2012 21:10:03

Hey Marijke,
Ik heb dezelfde allergie, ik kan zelfs niet tegen Brako. Ik heb nog een schoenenmerktip voor je! Miss Clair is ook een volledig chroomvrij merk!! :-). Je kan de collectie volgen op internet: www.emmanuelle.eu
Ik heb goedkope trouwschoenen gevonden (voor in de wet, de kerk en de foto's), maar ik neem mijn gewone schoenen mee voor de rest van de dag.
Succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...